![]() |
zwanger of niet?
hey mensen,
heb even een vraagje, ik heb al hele tijd een vriendin, en nu zijn we veel verder gegaan dan we wouden, maar nu zijn wij bang dat ze zwanger is, ik bedoel haar menstr. is nu 1x uit gebleven, maar ze heeft wel het gevoel ongesteld te zijn. njah we zijn allebei christelijk (opgevoed) dusz t is nog al een probleem als t namelijk wel zo is. Me God = An Awesome God |
had je even eerder aan moeten denken, sorry hoor...
En áls je het dan doet, doe het dan met condoom...:s. Volgens mij is het in dit soort kringen echt te vaak zo dat het 'eigenlijk niet mag', maar dat het dan praktisch altijd toch vaak wel gebeurt, maar omdat het 'eigenlijk niet kan' gebeurt het altijd in een impuls, en zijn er dus geen voorbereidingen getroffen. Slechte zaak(N). |
Ik begrijp ook niet zo goed wat we met deze post moeten, behalve te zeggen dat het kut voor je is. Koop een zwangerschapstest, als haar menstruatie al een keer is uitgebleven, kun je testen of ze zwanger is. En dan maar hopen dat de test negatief is. Sterkte.
|
Verkeerde subforum & wat is je vraag? Er staat nergens wat jullie precies uitgespookt hebben, maar ervanuitgaande dat jullie hebben geneukt; uitblijvende menstruatie is geen goed teken. Wie zijn billen brandt...
|
Punt 1. Je vertelt niet wat jullie precies gedaan hebben, dus hebben wij hier op het forum geen idee hoe groot de kans zou zijn dat ze zwanger zou zijn. Bovendien moet je nooit op mensen op forums afgaan als het zwanger of niet zijn betreft, dan kan je beter een zwangerschapstest doen.
Punt 2. Dit hoort op Lichaam & Gezondheid, niet op Seksualiteit. Bovendien is er daar een prachtig stickytopic voor. *doet de slotjesdans* |
Citaat:
Dat wordt dus gewoon trouwen. Aangezien ze christelijk opgevoed zijn heb je het probleem 'abortus of niet' al niet... |
Tja, dat wordt branden in de hel dan.
Hoewel, de hemel is wel warmer natuurlijk, aldus de bijbel. |
true_gabber@hotmail.com :cool:
|
Haha
|
Mja het zal wel weer fake zijn.
|
god is wel awesome, maar jij en je vriendin kunnen niet openlijk van elkaar houden enzo. volhoudertje hoor
|
dat wordt dokken jongen!
|
Nou, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk dan.
|
Mja, ik zou het weg laten halen. Dan is God wel pissed, maar dat is ie ook wel omdat jullie voor het huwelijk seks hebben gehad. Bidden om vergiffenis dus maar.
Maar ik zou dit kind een geboorte niet aandoen. |
En God zegt nog wel: Ga heen en vermenigvuldigt u...Dat doen ze nu, en dan worden ze ervoor gestraft :nono:
Rare God hoor. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |