![]() |
Garfield 2
Ik kijk echt héél erg uit naar de film : Garfield 2!! :D Die lijkt mij zo zaaaaalig :rolleyes: Wil em echt wel graag gaan bekijken :p mensen die hetzelfde willen doen als mij, reclame kennen, willen reageren, de trailer hebben,enz. Reacties graag!!!! ;)
|
Ik heb de trailers gezien, lijkt me wel aardig maar ik wacht liever tot hij uitkomt op dvd
|
Ik heb de trailers ook gezien, en het lijkt me een geldverspilling om te gaan kijken/kopen.
|
Citaat:
|
Deel 1 lijkt me al geen zak aan, dus deel twee al helemaal niet. Wat ik van de trailers heb gezien, mist hij alle karakter uit de strips. (n)
|
Die hele Garfield vind ik geen f*ck aan. :o
|
Allemaal boven de 20 naturlijk :rolleyes: Dan is het al duidelijk dat je niet meer naar Garfield gaat kijken :D
|
(n)
|
Ik heb de trailers gezien, en er lijkt me niks aan. Ik ga dus ook niet kijken.
|
Ik vond deel een ook al niks. Het was nog lang niet 'garfield' genoeg. Veel te lief en zoetsappig allemaal.
|
Wisten jullie trouwens dan Jon in de strip nu ook met Liz gaat?
|
Citaat:
|
Holy shit.
Garfield is hard (hoewel d'r echt hele slechte pockets tussen zitten, maar dat terzijde), maar die verfilmingen gaan te ver. |
Vandaag ben ik naar garfield 2 gaan kijken!! :D Iedereen die zegt dat het een kinderfilmpje is heeeeeeeft:.........................................
ON-gelijk :p Het is een film van formaat (y) echt perfetto!!! :) Aanradertje is ie.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie maar één reden waarom ik ook maar zou overwegen om deze film te gaan zien: Jennifer Love Hewitt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, dit lijkt me niet echt een bioscoopkaarje waard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bah, kutlied... |
Citaat:
|
Aangezien deel 1 zo enorm beroerd klote was om naar te kijken, een schande voor de strip als ik het zo mag zeggen... ga ik dus écht niet naar 2.
|
ik heb 1 niet gekeken, was wel erg duidelijk dat ie stom was :)
|
De figuratie vind ik lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem al geziiiien (:
|
Citaat: