![]() |
MySpace probleem
Hey,
Vraagje, ik kan niet meer inloggen op myspace. Nu staat dr dat ik cookies dien te deleten en dat het dan wellicht wel lukt. Nou weet ik niet wat cookies zijn, laatstaan waar ik ze kan vinden en al helemaal niet hoe ik ze dan kan deleten. Help? |
Cookies zijn kleine tekstbestanden met "instellingen" van bepaalde sites, die in de tijdelijke internetbestanden-map geplaatst worden.
Rechtermuisknop op internet explorer -> eigenschappen en daar een beetje rond bij "tijdelijke internet bestanden verwijderen" |
Voordat je cookies gaat verwijderen raad ik je aan om gewoon eerst een dagje te wachten of het dan niet werkt.
|
:s
Een cookie verwijderen is zo gedaan, want je browser (internet explorer, firefox, opera, enz) heeft geen cookies nodig. Tis gewoon een "extraatje om bepaalde gegevens op je computer vast te houden" wat je van een site krijgt. :) Dus ff je cookies verwijderen. Als je dan nog geen verbinding kan maken, test het ff met een andere browser, ff pingen naar de bewuste site. En als het dan nog niet lukt dan pas een dagje wachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |