![]() |
One night stand
Vinden jullie het kunnen, weleens gedaan?
Ik nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan. One night stand. (n) |
Ja moet kunnen, al vind ik het wel belangrijk dat ik het meisje ook leuk vindt (niet per se als verliefd zijn). Sex voor de sex vind ik klote. Ik wil er wel een beetje leuke speelse sex mee kunnen hebben en daarna nog lekker ouwehoeren enzo.
|
Ik vind ook dat het moet kunnen, mits beide partijen het ermee eens zijn.
Niet gedaan. |
Ik vind er niets mis mee, maar ik zou me er zelf, denk ik, niet gemakkelijk bij voelen (en heb er nooit behoefte aan gehad). Ook niet gedaan dus.
|
Ik vind het kunnen, wel eens half gedaan (lees: geen one night stand, wel seks voor de seks).
Voorwaarden: persoon moet extreem aantrekkelijk zijn voor mij én ik moet me op mijn gemak voelen bij hem, mezelf kunnen zijn (y) Dus ik ben er zeer kieskeurig in :) |
Ik denk niet dat ik het zou. Tuurlijk zie je wel eens mensen lopen dat je denkt van; daar zou ik wel een avondje mee... Maar ik denk niet dat ik het zou kunnen. Daarvoor is het me denk ik te veel waard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen ervaring mee, maar ik vind het prima kunnen hoor. Denk dat ik het zelf ook wel eens zou doen als ik vrijgezel zou zijn.
Waarom vind jij het niet kunnen dan? Bovendien, je bent pas 14, ik denk dat je mening over seks en liefde in het algemeen en ook over ONS nog best gaat veranderen in de komenden 10 jaar. |
Moet kunnen, ooit gedaan, maar seks met iemand van wie je houdt is gewoon duisent keer leuker.
|
Toevoeging: hoe kom je in de situatie dat je een ONS kunt hebben? Het lijkt me zo sterk dat ik pakweg morgen iemand tegenkom tijdens het uitgaan en dat ik laat merken "seks?" en dat ie direct zou zeggen "ja!"... :confused:
|
Prima, maar ik denk niet dat het echt wat voor mij is. Ik zie het wel eens gebeuren als ik vrijgezel zou zijn, in een geval met een lekkere knul en enige alcohol. Maar ik zal 'm toch echt al een tijdje moeten kennen, want met iemand meegaan na het uitgaan, daar ben ik echt te schijterig voor.
|
Citaat:
|
Ik zou er denk ik geen problemen mee hebben.
Kan me zelfs ook goed voorstellen dat mensen dat doen. Ik bedoel; toen je 15 was, zoende je toch ook met jongens voor 1 avond :o. Nouja.. als je wat ouder bent.. (in sommige gevallen, als je nog steeds te jong bent) en je hebt zin en iemand wil zich wel lenen voor jouw en zijn eigen lusten, waarom ook niet zeg. En ik kan me best voorstellen dat ik dat zelf ook nog wel zou doen. |
ja
en het was nooit gepland. meestal eindigde het in een teleurstelling door fysieke ( teleurstellende pipi) of geestelijke ( arogante kwal die na de seks z'n kop niet kon houden) factoren. maar op het moment zelf had ik er geen spijt van :D |
geen ervaring mee, maar opzich geen direct probleem. Maar zeker niet met iedereen..
|
Nooit gedaan, maar waarom niet? Als mensen daar de behoefte aan hebben... Ik weet niet of ik het ooit zal doen, of ik ooit in zo'n situatie beland. Nu kan ik me er niets bij voorstellen, maar zeg nooit nooit.
|
Ik hoop ooit nog eens een echte one night stand te hebben, maar tot nu toe zijn ze telkens uitgegroeid tot langere relaties.
|
Ik denk niet dat ik daar geschikt voor ben. Maar verder is het wel een relaxte oplossing als je wel seks maar geen relatie wil.
|
Citaat:
De directere methode is niet echt voor mij weggelegd :o Wel eens gedaan dus, maar seks in een relatie is toch stukken leuker. Toch heb ik er nooit spijt van gehad (ook al kan de seks van een ONS behoorlijk tegenvallen :D ) |
Tis m'n hobby. (y) :bloos: ;)
|
Nee en nee.
|
ja vaak zat en is prima te doen mits je voorbereidingen treft
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan uiteraard, maar het is absoluut niet aan mij besteed. Sterker nog; Ik vind de figuren die het doen over het algemeen maar wat triest.
Zelf één keer op het punt gestaan, maar me mooi op tijd bedacht. (y) |
Ja, ik heb het wel eens gedaan. Maar zoals al gezegt is: je moet het beide willen en geen seks alleen voor de seks hebben.
|
Kan prima, als je er beide hetzelfde over denkt inderdaad. Zelf 2 keer gedaan.
|
Als je echt 14 bent, dan weet je helemaal niet waar je over praat! Ga ajb nog even friemelen in de schoolkantine. Sorry hoor....
|
Citaat:
|
Heb het 2 keer gedaan. Allebei de keren dacht ik achteraf: mja.. was waarschijnlijk beter van niet geweest.
k Heb er niets op tegen maar 't is niet helemaal voor mij (of ik kies gewoon de verkeerde personen uit :p). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat vrouwen het niet zo dromerig vinden en ook niet de mogelijkheid hebben op een leuke manier hun zaad kwijt te kunnen. (meer) Mannen wel.
|
Citaat:
|
Ja, vaak gedaan, vaak ook goeie resultaten.
Nooit klachten oid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind er niks mis mee, mits je van elkaar weet waar je aan toe bent.
Nog niet zo lang geleden heb ik 't 2x gedaan. En ja, de eerste viel behoorlijk tegen hoewel ik na de 2e best positief was. Maar dat was dan ook allemaal wat spontaner. Ik denk dat het erg belangrijk is dat je de ander goed aanvoelt. En ja, als je iemand nog maar net kent is dat natuurlijk niet altijd even makkelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan een keer heb ik niet genoeg. ONS levert alleen maar trek in meer op. Dus dan krijg je toch een relatie.
Met een ervan heb ik nog steeds een relatie. Eigenlijk hebben wij het gewoon omgedraaid: eerst sex, toen elkaar leren kennen en verliefd geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik bekijk meestal wat voor schade mn rug heeft opgelopen, en dat zegt vaak voldoende. |
Als ik de kans kreeg, zou ik het zeker overwegen.
|
Is wel een paar keer voorgekomen.
Maar in de homo wereld is het ook niet zo moeilijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |