![]() |
Hoevaak op een dag ben jij een afstandsbediening kwijt?
:)
Ik heel vaak en nu ook :( ;) |
Nooit.
|
Ik heb geeneens een tv, laat staan een afstandsbediening. Ik ben 'm dus nooit kwijt :cool:
|
Onzin?
|
Duisent, ongeveer. ;)
|
Citaat:
|
:D ;)
Eh..twee keer per jaar ofzo. ;) |
Jammer dat ik hem nu kwijt ben, anders kon ik dit topic uitdoen.
|
Citaat:
|
Vaak, hij valt dan onder m'n bed. :bloos:
|
Citaat:
Nooit, ik hou alles liever binnen handbereik. Als ik dan toch verder weg wil gaan zitten/liggen, dan vind ik 'em nog wel eens terug in m'n handen. |
Ik heb geen afstandsbediening. Mijn tv heeft nog ouderwets met knopjes op de voorkant.
|
Hij lag onder mijn net verschoonde bed ;)
|
Vaak, omdat wij een stuk of 5/6 afstandsbedieningen hebben en die liggen dan allemaal door elkaar, soms ligt er zelfs eentje op de wc in het wasbakje, en heel vaak ligt er eentje in de keuken. Dit doe ik zelf nooit want ik leg ze gewoon altijd op tafel.
|
Elke dag, want we hebben er een stuk of 7 :S
Op mijn kamer ben ik ze nooit kwijt, want ze kunnen maar op twee plekken leggen. Die ander gebruik ik niet, maar ben ik wel altijd kwijt als ik hem nodig heb. Logisch. |
nooit
|
1 keer, als ik 's avonds de tv aanzet en em ergens neerleg tussen de rotzooi, kan ik em vaak niet meer vinden.
|
2x per week oid
|
Elke avond als ik in mn bed tv wil kijken
|
te vaak :)
|
Mijn afstandsbediening is stuk, dus ik gebruik de 2 knopjes die op de tv zitten, en die verplaatsen zichzelf niet, dus die ben ik nooit kwijt.
Voordat ie stuk ging: 3x per dag. |
5 keer ofzo.. en dat terwijl ik er heel erg bezitterig over ben.
|
Vandaag al 3x -.-
|
Nooit. Ik heb tussen bed en bureau een ladenblok staan met één lade, helemaal gereserveerd voor al die rottige ab's. Kunnen ze èn niet kwijtraken, èn niet over de grond stuiteren. Krijg meteen de kriebels als er eentje niet in die lade ligt :o
|
0,02 keer
Zullen we doen dat we elke week een topic mogen wegstemmen? :( |
zo ongeveer nooit
|
Citaat:
|
Wij hebben er 3 die werken op de tv, en verder neemt nooit iemand er 1 mee buiten de zithoek zegmaar, dus ik ben nooit een afstandbediening kwijt.
|
Never :o
|
Ik denk gemiddeld 0,05 keer.
|
Citaat:
|
Zelden.
|
nooit de ligt namelijk altijd op het kastje naast de bank
|
Ik denk toch zeker drie keer per dag :o
|
ben nooit de afstandsbediening kwijt.
|
elke dag wel 4 keer:p
|
3,14159 keer
|
echt, 5 keer ofzo. en dan moet ik weer opstaan :o :(
|
1x in de week.
|
altijd mijn moeder "ruimt" mijn kamer op waar ik m niet kan vinden
|
niet vaak, hij ligt bijna altijd op een logische plek
|
Citaat:
|
Hier thuis nooit. Ik heb vaste plaatsen voor alles en als-ie ergens anders ligt dan lig/zit ik dichtbij.
|
Nooit eigenlijk.
|
ik heb er geen.
daardoor kijk ik echt vaak naar de grootste crap omdat ik geen zin heb om op te staan om te zappen. en bovendien ziet het er naar uit dat ie het niet lang meer gaat overleven. maar dat zou ik niet erg vinden. Heb 2 jaar zonder t.v. geleefd en dat ging prima. eigenlijk sliep ik er ook veel beter door. Eigenlijk zijn er maar weinig dingen die ik leuk vind op t.v. maar dat was de vraag niet. |
Citaat:
|
goh dan zal ik je nog iets vagers vertellen. Ik had in plaats van mn telefoon vandaag mn afstandsbediening meegenomen naar mn werk. Beetje chaotisch in mn hoofd ofzo :bloos:
|
Citaat:
|
Nooit ligt altijd tussen de verwarming namelijk.
offtopic: Lol mirmie ik moest lachen toen ik dat las :D |
tja dat effect schijn ik vaker op mensen te hebben. Best raar :bloos:. Maar ben mn afstandsbediening dus nooit kwijt. Zit schijnbaar bijna aan me vastgeplakt ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |