![]() |
Hoe heet(te) jouw lievelingsknuffel?
Omdat er nog niet genoeg namentopics waren (y) En is het een m of een v? Heb je 'm stiekem nog, of is-ie ritueel verbrand op je tiende verjaardag?
Mijne is een konijn, in beter tijden was het roze, genaamd Willie. (Genoemd naar Free Willy tot mijn grote schaamte, ik vond het wel een kutfilm, maar ik was als peuter al een rasneurootje, dus zodoende). Ze ligt nog steeds naast mijn bed :) |
De mijne was een echte teddybeer, en hij heette Beer
Hij staat nu op m'n kast geloof ik, en anders zit hij in een doos. Ik heb hem iig nog wel. :) |
Nou! :eek:
die van mij heet al Beer! |
nooit knuffel(s) gehad
|
Brakka. Een vet groot konijn van de IKEA, tot mn 7e ofzo mee rondgelopen.
|
die van mij een soort vogel knuffel van de ikea, met allemaal visjes in z'n mond en hij is heel zacht, hij heet Kip
|
Citaat:
|
het was een olifant en hij heette mjum mjum :D
nu heeft ie nog maar één oog en allemaal gaten |
Citaat:
hee, wie is ouder :eek: |
Die van mij heette ook Beer.
|
Gewoon "Eekhoorn" want het ís een eekhoorn. Een misvormde eekhoorn, inmiddels.
En waar hij is? In mijn bed, ik slaap er nog steeds mee. Ik heb graag iets onder mijn arm, be it een deken, kussen, man of oude afgeknuffelde eekhoorn. En ja, ik behandel hem nog steeds als persoon. Zeg ook sorry als ik op hem ga zitten. En het is een "hij", blijkbaar :D Hihi, Qamra slaapt met een knuffel! Haha! (y) |
Dat weet ik niet meer. Toevallig dacht ik er laatst nog aan. Vermoedelijk had ze geen naam, want ik weet nog wel precies hoe ze er uit zag.
|
Het is een pop gemaakt van stof, ze heette Liesje 2. (Mijn nichtje had er net zo één en die heette Liesje 1.)
|
Die had ik niet. Ik was meer een poppen-meisje, Diede en Sander en nogwat namen :o
|
Ik heb een konijn met een blauw trainingspakje aan. Hij heet Mr. Bunny. (Geen familie van bugs btw)
|
Het was een pop, en hij heette Joop.
|
ik wilde eerst ook een huisdierennaamtopic openen, maar laat dat maar zitten. aan iem anders de eer :p
ik heb geen knuffels poppen, maar heb wel de merkwaardige gewoonte poppen in huis te benamen :bloos: Christina (porselein) Jennifer (porselein) Evelien Fernanda (babypop) [voornaam] Monteiro (babypop) Michelangelo (konijn) Fluffy (konijn) Tommy (hond) Timmie (muis) Mimi (muis) en wat vergeten namen :p :bloos: |
Nijn ofzo?
|
Spookie :D
Dat was gewoon zo'n lap stof met een hoofd eraan. Maar ben hem kwijt. :o |
Citaat:
|
Ik had geen lievelingsknuffel.
|
Citaat:
|
Ik hebe en hele bak vol lievelingsknuffels. Ja allemaal even lief. (en de 2 liefste hebben een plekje in mijn kamer, maar ik weet ondertussen niet meer hoe ze heetten. Zal wel konijntje en beertje zijn ofzoiets infantiels)
|
De hond heette Snuffie, en het konijn(?) Macaroni.
|
Ik moest nooit wat hebben van knuffels en poppen. Héél lang geleden had ik een roze olifant. Maar die had geen naam, daar heb ik zelfs nooit iets mee gedaan, volgens m'n ouders.
|
Vroeger had ik een olifant die altijd in m'n bed lag, maar vanaf het moment dat ik daar overheen gegroeid ben heb ik dat ding ook nooit meer opgezocht :o
|
Mijne heet flapoor. Ja, Heet. Tegenwoordige tijd :bloos: :bloos: En het is een hij. En traditiegetrouw, als hij kapot is en er komen van die witte korrels uit hem, wordt hij altijd geopereerd. :D
Oh ja, zijn poten zitten nu vol met korrel-achtig-iets en de rest van zijn lichaam en armen en benen zijn zo goed als leeg. Vroeger had ik eens per ongeluk mijn broer een blauw oog geknuppeld met dat beest. Kan best hard aankopen. Met wat moeite zou ik zelfs iemand's hersenen kunnen in slaan. |
Citaat:
|
Hij heette Bert, omdat hij, duhuh!, bij Ernie hoorde. Maar ik zou niet weten waar hij nu is...
|
Citaat:
Ik had en heb nog steeds een echte teddybeer. En hij heet Kieko. |
Ik had echt te fucking veel knuffelbeesten. Totdat m'n moeder een opruimmanie kreeg en ze allemaal weggeflikkerd heeft. :( Inclusief m'n Postbank leeuw waar ik helemaal gek van was en m'n konijn wat ik echt al vanaf m'n geboorte had. Namen gaf ik ze niet. Ja beer en konijn enzo.
|
Ik heb ook nog wat knuffels op mn kamer liggen, alleen niet in bed. Mijn favoriete is een konijn en die heet Knijn. Hij heeft een geruite trui aan en zown ribbel-stof tuinbroek. Hij was geloof ik nog uit het 'krijg-een-gratis-knuffel-bij-drie-pakken-wasmiddel-tijdperk'.
|
Een beer die Mussie heette, sleepte hem overal mee naartoe. Later kreeg hij nog een vrouwtje dat Liesje heette.
Ze zitten nu in een doos achterin m'n kast samen met nog een paar knuffels. |
Ik had een soort lappenpopje en die heette Dei. :o En ze ziet er niet meer uit na zoveel jaren, de armen en benen zijn eraf en de vellen langer erbij van het lichaam dat nog over is en alle kleur is eraf maar het ding is nu grijzig. Ik nam haar echt overal mee naartoe en een keer hadden dronken mannen haar kapotgescheurd toen ik haar na een feest vergeten was en alle stukken in de bosjes gegooid. En ik kon niet slapen zonder dat ding dus ging mijn vader alle stukken verzamelen en heeft mijn moeder 'm weer in elkaar genaaid. :o Ik weet nog wel dat ik helemaal overstuur was toen. :D
|
Tommy, het was een knuffel die ik van mijn opa en oma kreeg (of was mijn opa toen al dood? watdoethetertoe) en hij was ondefineerbaar. Ik vond het een lammetje, maar het had net zo goed een beer of een hond kunnen zijn. Hij ligt nu in mijn bed dat bij mijn ouders thuis staat.
|
Mijn knuffel heette "hondje".
|
Mijn knuffel heet (hoe origineel) Konijn. Inmiddels lijkt het niet zo heel erg meer op een konijn want ik heb hem(haar?) echt doodgeknuffeld. Of het een m of v is zou ik niet weten, en oja ik slaap er nu nog steeds mee :o .
|
De meeste van mijn knuffels hadden niet echt namen, mijn lievelingsknuffel heette gewoon (bruine) aap, ik had nl ook een (witte) aap. Ik heb hem nog steeds, van de week meegenomen uit ons oude huis naar ons nieuwe huis, hij zit ergens in een doos en hij krijgt ergens een plekje in een doos of kast ofzo, iig niet op mijn bed, dat overleeft hij niet (hij is oud en versleten en ik heb een kat die gek is op knuffels (om op te sabbelen en te slopen), dus vandaar).
|
Robijntje. Van het wasmiddelmerk ja.
Heb m vanaf mn 6e ofzo en slaap er nog steeds mee. Ik neem m zelfs mee als ik voor langere tijd (>2 weken) naar het buitenland ga :o Hij ziet er niet meer uit, maar blijft toch mijn Robijntje. |
Mijnheer de Hond:bloos:
Is meteen duidelijk van welk geslacht en wat voor knuffel (y) edit: en dus niet "meneer" :mad: het is een deftige hond :cool: |
Balou.
|
Elmo. Hij is een aap en ik had hem gewonnen met een actie van Elmex kindertandpasta :o :D
Robijntje heb ik ook :p |
Citaat:
Alleen heette die van mij Monkey-Tonkey. :o |
Billy Hotdog.
Volgens mij was dat van een tekenfilm oid. Edit: Even plaatjes opgezocht; http://www.kindertv.org/gallery2/mai...5ba9496d00c9d0 http://www.kindertv.org/gallery2/mai...5ba9496d00c9d0 omg mijn lievelingsknuffel is vernoemd naar een hond uit een show met Linda de Mol. :( |
Mijn knuffel heette Olijfje :o en het was een geel konijn.
Maar ik ben hem kwijt. :( |
die van mij heette Piet,
k ben Piet kwijt... |
Bera. En Bera is geen M of V want knuffels zijn sekseloos, vind ik. Zonder Bera kan ik niet slapen :o
|
Ojeej, da's geheim. :o
|
Knuffels?
|
Nikki (beertje)
Blauwe Muis (muis) Snoes (kat) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |