![]() |
L0wlands Lifestylem33t
donderdagavond 24:00 uur bij de 24 uurstent, net zoals de vorige jaren :cool:
|
laten we het naar pukkelpop verplaatsen
|
present.
|
Citaat:
|
Ik kom wel stiekem langslopen en dan snel weer door :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou dan loop ik maar niet langs hoor :mad: |
Op al die meetings liep ik als een dronke blinde kip rond want ik kwam nooit iemand tegen.
|
Oh, hoe gaan jullie trouwens fashionable overkomen met dat kankerweer? :)
|
nou in Belgie zal het niet veel beter zijn dus ik vind dat ik ook mag antwoorden :)
kaplaarzen en altijd een zonnebril op |
Op wacken kreeg je tenminste een zwarte regenponcho met een stierenschedel er op.
|
ik heb nog een poncho van Lowlands 3 jaar terug en daar staat Parental advisory op de achterkant
|
Citaat:
Hoewel dat kaplaarzen + zonnebril plan wel fashionable klinkt. |
Cheap-ass plastic ponchos van de Action wat ik je brom.
|
Citaat:
|
ik neem gewoon wat versleten zooi mee (y)
|
Citaat:
|
Ik kom ook wel even langs.
|
Citaat:
En ik ga zo op laarzenjacht. |
Ik ga het ongetwijfeld vergeten maar wellicht kom ik even langslopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ook. |
Ik hoop dat ik slaag anders ga ik rond paraderen om een paar leuke groenen boeren laarzen. Op Pukkelpop ja want daar moet ook een meet komen ;)
|
Citaat:
Citaat:
Verder LL mja leuk en aardig maar te duur. |
mjah, zal eens kijken
|
Ik ga mss wel even kijken, maar niemand kent mij toch en haha
|
Moet je een fotoboekie maken.
|
fuck'n hell man ik vraag me af of ik sowieso tegen de tijd van lowlands een beetje in leven ben want ik ben nog zo uitgeput van wasted dat ik amper op mn poten kan staan
|
Citaat:
en LL, mwah, leuk, maar te prijzig ja. |
Wellicht dat ik even opduik
|
Citaat:
Edit: De dixies waren wel schoner moet ik zeggen, Of ik heb heel wacken schone getroffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu te bekijken |
Ben er waarschijnlijk ook maar ik word toch niet herkend(Y).
|
Elke keer als ik dronken ben op de do. avond eindig ik op die meeting, dus nu waarschijnlijk ook.
|
Citaat:
"Oh, hallo, ik kom een Full Metal Bag halen. Ik heb die namelijk niet nodig. Ik wil zó graag een Full Metal Bag, die ik niet nodig heb! Is dit de plaats waar ik een zo'n onnodige Full Metal Bag kan krijgen? Wauw, ik kan haast niet wachten. Hier, heb je geld. Wil je er niet meer voor? Wat een prachtige Full Metal Bag, ik zou er meer voor vragen. Wát, er zitten ook nog allemaal spullen in? Spullen die ik niet nodig heb? Téring! Gaaf! Wauw! Ik mag er zeker maar eentje? Wat jammer. Mag ik 'm al? Ik wil echt heel graag naar mijn volkomen nutteloze Full Metal Bag kijken en zien wat voor volkomen onnodige spullen er in zitten. Wat, moet ik eerst een bandje? Maar ik wil mijn Full Metal Bag! Straks krijg ik een bandje en weigeren jullie mij een Full Metal Bag te geven! En dat terwijl ik 'm niet nodig heb! Ja, het bandje zit strak genoeg, dankje. OH! Is dit 'm? Is dit mijn Full Metal Bag? Wauw, dankjewel! Dat had ik nou nét niet nodig! Ik ga maar gauw, die meneer die hier net aankomt staat vast ook te trappelen van ongeduld om zo'n waardeloos stuk textiel met troep er in te ontvangen. Bedankt! Succes! Ik ga mijn snel een rustig plekje opzoeken waar ik mijn Full Metal Bag, die ik overigens níet nodig heb, kan aaien!" :D |
Je suis la :p.
Nog steeds verscheurd of ik nou alto of emo naar lowlands ga btw :(. |
Citaat:
|
Ik zal kijken of ik jullie kan spotten :) en ik ben nog woest plannen aan het verzinnen om enigzins droog te blijven, want in mijn poncho zit een scheur :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een poncho en 80 vuilniszakken, ik red het wel.
|
wellicht dat ik eventjes meeloop met Fake en Kapt. Roodbaard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben er wel :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |