Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Werken bij een tankstation (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1458721)

KiMZz 15-08-2006 15:34

Werken bij een tankstation

Heej allemaal,

Aangezien ik weinig werk de laatste tijd, het wel gehad heb bij de supermarkt waar ik al bijna 6 jaar werk en het me leuk lijkt: ik wil graag bij een tankstation werken. Er zit zowel een BP, een Shell als een Total tankstation binnen een straal van 1 km van mijn huis dus dat komt goed uit.
Echter op de sites van elk bovengenoemd bedrijf kun je niet solliciteren naar medewerkers tankstation.. Slechts hoge functies en stages staan op de sites en via google kom ik ook niet ver.. Het liefst werk ik bij de Shell..
Heeft iemand enig idee waar op internet ik dit wél kan vinden? Of zou je voor bijbaantjes een sollicitatieformulier moeten halen bij het tankstation?

x Kim

remy476 15-08-2006 15:40

ga gewoon eens langs bij een van de tankstations en vraag ernaar

poetic_tragedy 15-08-2006 15:41

Je kan ook proberen een open sollicitatie te sturen.
Meeste grote bedrijven (vertelde mijn exbaas van de v&d) zetten bijna geen advertenties omdat ze genoeg open sollicitaties binnenkrijgen en er daar gewoon 1 uitpikken.

Sovreze 15-08-2006 16:04

Is ook moeilijk tussen te komen.

Ndimension 15-08-2006 18:08

Die tankstations bevinden zich binnen een straal van 1 km zeg je... Waarom je dan niet even langs? :confused: Of bel ze ofzo, djeez...

~LiefEngeltje~ 16-08-2006 08:17

ga even langs en vraag gewoon of ze nog personeel zoeken en laat eventueel je gegeven achter,
is toch niet zoveel moeite om even langs te fietsen, 1km, daar ben je in 3minuten :rolleyes:

meestal zijn er maar 1 a 2 mensen aan het werk bij een tankstation dus veel personeel zullen ze niet hebben/nodig hebben

maar goed succes

ganralph 16-08-2006 11:04

uiteraard zal een webiste van Shell oid zich niet bezig gaan houden met het personeelsbestand van elk tankstation :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

gewoon binnenlopen; niet alles is te regelen vanuit je luie stoel met een paar muisklikken;)

KiMZz 16-08-2006 11:24

Ik vind het ook niet erg om langs te gaan, maar ging ervan uit dat er online ook wel informatie beschikbaar was over vacatures.. Of dat iemand bij een tankstation werkt en me kan vertellen hoe hij/zij aan dat baantje is gekomen..

ikbenschipper1 16-08-2006 11:55

Citaat:

ganralph schreef op 16-08-2006 @ 12:04 :
uiteraard zal een webiste van Shell oid zich niet bezig gaan houden met het personeelsbestand van elk tankstation :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

gewoon binnenlopen; niet alles is te regelen vanuit je luie stoel met een paar muisklikken;)

Ach, bij Albert Heijn staan wel alle facatures online als het filiaal deze hebben aangemeld bij het hoofdkantoor. Dus om nou te zeggen dat grote bedrijven zich daar niet mee bezig houden is kort door de bocht.

~LiefEngeltje~ 16-08-2006 11:57

Citaat:

KiMZz schreef op 16-08-2006 @ 12:24 :
Ik vind het ook niet erg om langs te gaan, maar ging ervan uit dat er online ook wel informatie beschikbaar was over vacatures.. Of dat iemand bij een tankstation werkt en me kan vertellen hoe hij/zij aan dat baantje is gekomen..
ja hoe kom je aan een baantje? hoeveel manieren zijn er mogelijk?

door gewoon te reageren op een advertentie en als er die niet is door gewoon zelf te gaan informeren ;)

zo moeilijk is dat niet lijkt me :rolleyes:

ipv hier vragen te stellen had je al 5x kunnen vragen daar of ze vacatures hebben :|

KiMZz 17-08-2006 17:02

Ik ben gisteren naar de Shell geweest en heb gevraagd of ze sollicitatieformulieren hadden of dat er nog mensen nodig waren. De jongen die aan t werk was zei 'ik weet dat er pas geleden iemand is aangenomen, maar wij zijn gewoon van de Shell'. :s Wat moet ik nou met zo'n antwoord! Hij had geen sollicitatieformulieren..

~LiefEngeltje~ 17-08-2006 20:00

je gegevens zou je even achter kunnen laten of vragen of je de leidinggevende ergens kunt bereiken/bellen?

Marinka 19-08-2006 18:37

lekker vaag dus, en iets anders in, een winkel, bijv kleding??

paultjuhhhh 20-08-2006 09:07

Gewoon langsgaan..
Moet ik er wel even bij vertellen dat een tankstation het minimumloon betaald en dus nog slechter verdient dan een supermarkt.

Asskimo 20-08-2006 14:10

Ik heb 3 jaar lang bij een tankstation gewerkt (Texaco). Ik was er gewoon klant en had geinformeerd of ze op zoek waren naar iemand. Een poos later werd ik door de baas gebeld en vrij kort erna werd ik al ingewerkt. Dus mijn advies is gewoon even langs te gaan en te informeren.

Pompkracht 30-11-2006 15:45

Kijk eens op de volgende site!

www.pompkracht.nl

groetjes

Jurek

(y)

ganralph 30-11-2006 15:57

Citaat:

Pompkracht schreef op 30-11-2006 @ 16:45 :
Kijk eens op de volgende site!

www.pompkracht.nl

groetjes

Jurek

(y)

zeg Jurek, je loopt hier toch geen reclame te maken he :nono: :nono: (n) :nono: :nono:

Hakuna 30-11-2006 16:34

Citaat:

Sovreze schreef op 15-08-2006 @ 17:04 :
Is ook moeilijk tussen te komen.
Als je jezelf goed bewapend, zien ze je graag komen (als is het maar om potentiele overvallers af te schrikken ;) )

Yolcu 01-12-2006 18:38

Citaat:

paultjuhhhh schreef op 20-08-2006 @ 10:07 :
Gewoon langsgaan..
Moet ik er wel even bij vertellen dat een tankstation het minimumloon betaald en dus nog slechter verdient dan een supermarkt.

Nou ik werk bij een tankstation (nu dit topic toch geupt is) en ik verdien wel iets meer dan het minimumloon!
Heb ff gekeken, volgens postbus 51 is het minimumloon voor een 21 jarige 4,73 per uur (bij 40 uur) en ik verdien 7 euro per uur.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.