![]() |
Ben en Jerry's ijs
Heerlijk! Als je het mij vraagt!
Wat vinden jullie? Welke smaak is naar jouw mening het lekkerst? Welke wil je ooit nog eens proeven? Ik kies voor Chuncky Monkey; bananenijs met stukjes walnoot en chocolade. Cherry Garcia wil ik nog eens proeven. http://www.benjerry.co.uk/ouricecrea...nky_monkey.gif |
Ik wil alles nog eens proeven, maar ik vind het veel te duur... :o
|
Je mag jezelf toch af en toe wel verwennen :bloos: Of niet soms?
|
Citaat:
|
Ik vind het ook veel te duur. Als ik mezelf wil verwennen koop ik wel ander ijs, ook lekker, minder duur en dan verwen ik mijn portomonnee ook nog een beetje ;)
|
Geen enkel ander ijs kan op tegen Ben & Jerry's!!!
Ik heb laatst nog een hele bak leeggelepeld... hmm, Liefde'sverdriet, BEN & JERRY helpen :P |
Citaat:
|
Dit is echt van die fashion-bewuste troep voor blinde consumenten.
|
Citaat:
Peace of Cake is super lekker! :D |
ik houd van ben & jerry's!
ik vind brownie gedoe het lekkerst en idd ook chunky munkey |
loop eens een echte ijssalon binnen aan laat je verwonderen door het lekkere ijs dat er bestaat buiten B&J's.
en een goede, ambachtelijke ijssalon kan echt stukken goedkoper zijn dan B&J's. |
Volgens mij ging dit topic niet over de prijs van Ben en Jerry's (die inderdaad nogal hoog ligt) :p
Ik vind ze bijna allemaal lekker :o Ik hou minder van noten dus ik ga liever voor iets met meer chocola of karamel. Maar... 't is allemaal heerlijk :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is inderdaad heel duur maar ook héél lekker!! Eigenlijk vind ik alle smaken heel erg lekker, maar Cookie Dough, Chocolate Fudge Brownie, en Fossil Fuel zijn toch wel mijn favoriet!
Verder wil ik heel graag nog een keertje Oatmeal Cookie Chunk proberen,, hmm jaa Ben en Jerry's zijn mijn vriendjes <3 |
Citaat:
|
Ik vind het erg lekker en soms, heel soms heb ik best 5 euro over voor een bakje B&J. En dan geniet ik er extra van.
Maar ik heb maar twee smaken op, cookie dough en peace of cake. (y) :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het trouwens wel lekkerder. Maar goed, ik heb de laatste tijd heel erg weinig ijs gehad. |
New York Fudge, heet 't geloof ik... jaaa die vind ik echt het lekkerst!
|
in Lelystad he, bij Bataviastad die outletcenter,
daar hebben ze een Ben & Jerry ijssalon, heerlijk:) maar alleen daar heb k Ben & Jerry gehaald, anders doe k gewoon goedkoop ijs, het lekkerste vindt k nog aardbeienijs:) (maar dan wel van de mona of iets van hertog ofzo, niet die B-merken troep) |
ik heb vandaag New York Super Fudge Chunk gekocht en het viel me op dat er ook 'ah excellent ijs' bestaat in dezelfde smaken (dat wil zeggen: ze hadden aardbeienkwarktaart-ijs en banaan-noten-chocolade-ijs) maar dan voor 3,69 ipv 4,49. Maar dat terzijde. Ik wou de New York Fudge proberen en daar hadden ze geen goedkope versie van. En ik zal het nu dus eens gaan proberen.
|
Hm, ik vind het erg lekker, maar ik vind het niet per se lekkerder dan ander kwaliteitsijs zoals bv. australian of vd poel of hertog of het dat van het oude vrouwtje aan de rand van een klein dorpje in Limburg dat onverstaanbaar praat en twee maanden per jaar vanuit haar keukentje zelfgemaakt ijs verkoopt.
|
Citaat:
|
ohhh het is zo lekker (y)
vooral half baked dat is echt de ultieme combi koekjesdeeg EN brownie new york huhuhuh nog wat is ook heerlijk met die noten erin ik heb echt een verslaving eraan ;( |
Ik had vandaag "fish food" wel lekker, amar niet zo handig tijdens de cinema... en vrij veel :) voor de rest super !
|
Citaat:
de beschrijving zou zomaar kunnen kloppen..... al was de laatste keer dat ik daar iets kocht algauw een 8 jaar geleden. Ze zou nu dood moeten zijn :p |
Ben&Jerry's is goddelijk :D
Ik vindt Cherry Garcia het Lekkerst! |
Phish Food is zoo lekker. Die extra 2 euro kunnen er dan best vanaf. Op maandelijkse basis mis je dat echt niet, toch?
|
hemels ijs!! <3
chunky monkey, newyork superfudge en chocolate fudge brownie *droolz* |
Citaat:
|
Chunky Monkey is erg lekker, net als Cookie Dough en Half Baked.
En die prijs intresseert me geen donder. Als ik een week hard gewerkt heb dan verdien ik het gewoon om zo'n bak ijs weg te werken. :p En ja, er is goedkoper ijs, maar dat vind ik lang zo lekker niet! |
Oooh shit, nu moet ik B&J-ijs hebben :o Stom topic :mad: ;)
Ik ben heel vatbaar voor merknamen, hoewel ik best weet dat ander ijs net zo lekker is, heb ik liever B&J want dat is 'echt'. Heel slecht, maar niet erg; ik wéét van mezelf dat ik in een marketingtrucje trap, dus dan kies ik er eigenlijk bewust voor erin te trappen. Dan is het niet erg. Als je echt dénk dat B&J lekkerder is, dan vind ik het erger :P (Ja, ik probeer mijn domheid goed te praten :P ) |
Citaat:
Lekker is uiteraard een kwestie van smaak, maar je maakt mij echt niet blij met zo'n literbak ijs van hertog ofzo. (kortom: doen doen doen! :D) |
Citaat:
Dussuh, ik ben naar de supermarkt :D |
Die ene met banaan en chocolade
koop ik altijd. dies heeeeeeeeeeeeeerlijk. verder nooit anderen geprobeerd. |
Ik heb net flink wat NY Super Fudge Chunk op, heerlijk :bloos: (y)
|
VREETZAKKEN :eek:
;) |
Citaat:
|
Ik vond het eerst heel lekker maar nu dig ik Haagendasz meer. Lekkerste vind ik Oatmeal Cookie Chunk & Cookie Dough.
|
Ik ben niet de enige liefhebber dus:P
Welk ijs is nog meer zo supersuperlekker behalve Ben en Jerries? |
Dat sorbetijs van de AH! :cool:
|
Ik vind het niet zo lekker. Het blijft gewoon fabrieksijs.
|
te fucking duur al eet ik wel australian en haagen dasz totdat ik erbij neerval maar dan wel weer uit een hoorntje enzo :bloos:
maar t is wel lekker maar niet te betalen |
ik heb in die fabriek gewerkt en dat ijs gemaakt. Ik hou er niet van. Maar kon het wel kopen voor vijftig cent voor een halve liter en 1,50 voor 4,5 liter.
|
chocolate fudge brownie :o :o
ben & jerry zijn mijn vriend en vijand tegelijk. affentoe koopt mn moeder het wel is om me te verwennen (y) en een vriendinnetje van me zei dat er nu een tijdelijk smaak is met in de naam 'paradise..... ' ofzo.. en die leek me heel lekker |
Lekker ijs alleen vind ik fruitsmaken lekkerder dan chocoladesmaken. Australian ijs heeft meer fruitsmaken en is ook heel erg lekker. Bovendien snap ik niet waarom dat mensen iets laten omdat het geld kost. Zo duur is Ben & Jerry's niet en ik neem aan dat je het niet iedere dag eet.
|
ja je moet het zien als een cadeautje aan jezelf (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |