![]() |
[GEZ] 3 kamerappartement in Rotterdam
Hoi!
kan iemand mij helpen aan een 3 kamerappartement in Rotterdam? ik ben 19 jaar, en ik ben samen met mijn broertje op zoek naar een appartement in Rotterdam, omdat wij daar beiden gaan studeren. xx Delal |
Wil je iets huren of is kopen ook goed? Ik ken voornamelijk twee kamerappartementen maar er zijn wel particuliere verhuurbedrijven die driekamerappartementen verhuren.
|
Citaat:
xx |
als je er eentje vindt, laat mij ff weten hoe...
|
ik heb er 1 gevonden via direct wonen
even zoeken tussen de vele advertenties. Vooral veel zeuren. en kies niet het mooiste huis uit. Ik zit nu in zuid, vlakbij zuidplein. hier in de buurt staat ook veel te huur eigelijk zou je gewoon deze wijk in moetgen gaan en kijken bellen naar nummers die op de huizen staan (Y) succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ligt er helemaal aan waar op zuid je woont of er iets mis mee is. ;) :p |
Citaat:
maar je het is hier zo crimineel dat je snachts niets hoort :D Maar misschien is de groenteboer op de hoek wel het bolwerk van een criminele organisatie ;) |
Citaat:
inderdaad...:D in zuid staat echt veel vrij en het is ook niet duur ofzo maar ik zit daar toch liever niet... |
Citaat:
Toen de gemeente hier van de week langskwam voor de inschrijving hadden we het er ook over met hun. Ik zit hier goed, nergens last van, kan snachts gewoon over staat, kom nog minder mensen tegen dan in mijn oude woonplaats helmond. Maar ja dat is voor iedereen een eigen keus natuurlijk |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |