![]() |
Jack Herer
Jack herer heeft een hele mooie website over Marihuana waarin hij roept dat het helemaal niet slecht is en dat het onzin dat landen als Amerika het verboden hebben. Ik quote:
' The United States government is hiding the fact that 125 years ago, and even as far back as 4000 BC, 80% of our economy was based on the use of CANNABIS/HEMP/MARIJUANA for paper, fiber and fuel' In hoeverre is dit onzin en hoe geloofwaardig is deze kerel? |
Feit is wel dat hemp heel belangrijk was voor kleding en papier, maar de precieze cijfers daarvan zou ik echt niet weten. Op zo'n moment is Google je vriend, of de bibliotheek. Research ^^.
|
Als hij een beetje geloofwaardig over wil komen, geeft hij referenties/bronnen/literatuur. Als je dat niet op zijn website kan vinden, mag je ervan uitgaan dat het een verzinsel is. Als hij een wetenschappelijk tijdschrift noemt - ik heb via de uni thuis toegang tot allerlei journals en kan dat dus opzoeken.
|
Hennep is niet verboden in de VS.
Alleen marihuana |
Citaat:
|
Daar moet je tussendoor kijken, daar heb je je gezonde verstand dan nog voor ^^.
Of het gemiddelde nemen :D. |
(95% + 0,000001%) / 2 = ... :d
|
Citaat:
|
Jack herer is een slimme man dan (y) Wiet zou de wereld bijna kunnen redden met al dat oliegezeik van nu. Maar de waarheid is gewoon dat de overheid dat niet wil. Ze hebben liever oorlog, ze bouwen liever aan controle. Ze gaan voor macht ;)
|
In Amerika was het zelfs verboden om geen hennep te kweken als boer.
|
Moeeeee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |