![]() |
[meeting]: LowLands
Hi Guys,
Voor de gasten en tanga's die naar lowlands gaan; Zullen we [MUZ] en [LS] pesten door om 23:50 te meeten voor de 24 uurstent? :') Grtz, bas |
godsamme... kleuterklas galore. :D
|
alto-klas galore :').
|
Welke dag van de 3? Maar verder prima.
|
donderdagavond uiteraard :)
|
goed idee (Y)
|
als ik naar lowlands was gegaan was ik wel gekomen :p
|
gokay (y)
|
Wim en ik zullen er zijn! Heb er nu al zin in. Dan is het zeker tijd voor een mooie joint.
Eigenlijk nu ook. (y) |
Citaat:
|
wtf mates?
we gaan meeten bij een tent die je in 24 uur opzet? geef mij maar mijn 3 minuten tent |
Wtf is de 24 uurstent eigenlijk?
|
Iets met een tent die 24 uur per dag open is ofzo... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Een tent waar gewoon heel lowlands door muziek wordt gedraaid, 24/7 dus.
Ik zoek trouwens nog kaartjes >< |
Citaat:
Je herkent het. Bij de ingang van camping 2. Waar jij en ik en vipe dus gaan staan :') |
Ietwat ziekjes. ;)
But somehow it's fucked up... |
heb net et antaflu en de muz-gang afgesproken, mooi om nu 10 min. eerder te komen en dan als muz komt veel bier en wiet op te hebben
|
Citaat:
Hij is gewoon open als er niks te doen is op het terrein |
Citaat:
|
moet best lukken, het is natuurlijk ook wel blowlands :p
|
Citaat:
|
Maar het is wel onwijs stoer, als je daar veel blowt. Het is dan natuurlijk ook 'blowlands' :rolleyes:
|
blowen is sowieso fuckin stoer natuurlijk, vooral als je het vaak doet! (Y) Dan hoor je er bij!!!
|
Als je op het drugs & alcohol forum komt moet je niet gaan zeuren als iemand t heeft over het gebruiken daarvan he :p
|
ik zeur niet, ik zeg alleen maar hoe zielig het is om daar over op te scheppen :)
|
Citaat:
|
hij vindt t gewoon grappig dat als muz komt hij helemaal van de wereld is volgens mij hoor :bloos:
|
LL was lauw, maar dit topic kan toch echt wel dicht?
|
voilį
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |