![]() |
The Pipettes
Ik zag ze een paar weken geleden voor het eerst bij 'MTV brand new'. 3 meisjes in jaren 50 stylo jurkjes en hipsterscum kapsel die een vrolijk deuntje zongen. Het klonk erg herkenbaar en catchy op het bijna irritante af.
Ze staan nu op de luisterpaal en ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Leuk, een 'frisse wind', meezingers, of gewoon een stelletje 50's en disco ripoffs gezongen door wat engelse mutsen die te graag willen? Ik twijfel zelf nog, maar vond wel dat ik het met jullie moest delen, aangezien het in de Ellegirl staat en dus binnenkort vast een hype gaat worden. http://upload.wikimedia.org/wikipedi...spromoshot.jpg http://i13.photobucket.com/albums/a2...w/pipettes.jpg |
Dat zwartje is leuk. (y)
|
Toen het nog minimalistisch was vond ik het gaaf. Dat hitje van ze is gewoon irritant.
|
Ik was net aan het downloaden.
|
alle 3 zonder problemen
|
irritante kutjes en die met die bril moet lenzen nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm nee ik ben het met je eens, ze zijn irritant. |
Binnenkort in Tivoli geloof ik. Ik weet nog niet wat ik er van vind.
|
Ik vind het leuk. (y)
|
Popplaat van 't jaar.
|
10 okt 2006 The Pipettes
Rotown, Rotterdam 11 okt 2006 The Pipettes Paradiso (upstairs hall), Amsterdam 12 okt 2006 The Pipettes Effenaar (small hall), Eindhoven 13 okt 2006 The Pipettes Vera, Groningen |
Ik vind het wel okay, vooral your kisses are wasted on me.
|
qua uiterlijk zien ze er niet uit, maar de muziek klinkt niet heel erg vervelend ofzo. ik zou het alleen zelf niet downloaden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zeg ik, te doen. hoewel afgaand op mijn ohzo fijnzinnige neus voor muziek pretentieus ende meukig. |
Jaaaaaaa, heb al wat op mijn PC staan, vind allemaal wel gezellig klinken :D .
|
Citaat:
sat / nov 11 DOWNSTAGE: STILETTOS open 22.30 / start 23.00 / mk / basement ...........& DANCENIGHT: SWINGAVOND start 23.30 / till 04.00 / mk / main hall |
oh haha my bad
|
Jezus wat suf.
|
Back door man;
ze zien er als gegoten uit. op pukkepop ben ik er niet heen geweest. |
ik wel en het was heerlijk, die danspasjes :cool:
|
Het is al een paar maanden superhip!
ik vind het wel leuk! |
wat een bagger
|
Citaat:
|
Ik heb ze gezien op pukkelpop.
Had er nog nooit van gehoord vantevoren,k maar vond het echt leuk :D vooral de danspasjes erbij haha (y) |
Ik vond Pull Shapes leuk maar wist niet dat ze er zo overdone uitzagen.. nouja ik weet het ook nog niet.
|
echt een voorbeeld dus van een onterechte hype
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb de muziek gehoord en het is niet veel bijzonders. denk niet dat dit nog een aantal jaar kan blijven boeien, of over 3 jaar nog eens op lowlands komt te staan. + het feit dat veel mensen het wel kennen, maar twijfelen wat ze er van vinden. die band is een grapje. |
Ik heb anders een aantal mensen erover verteld en niemand had er al ooit van gehoord hoor.. Internet maakt gewoon zo snel ergens een hype van, da's bij die Lily Allen en weetikveel wie nog alllemaal toch ook zo, terwijl die ook echt niet veel speciaals hebben.
Het is een grapje ja, maar wel een leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar wel het liefst van de vietcong in het gele karretje hier uit Vwaard. Verse loempias (Y)
|
Citaat:
als ik geen fb zou zijn zou ik hier graag doorgaan met offtopic kletsen om nog meer overeenkomsten te vinden tussen jou en mij, maar voorlopig zullen we het hier maar bij laten hm iemand die daadwerkelijk naar de shows gaat ? |
ik vind het wel ok eigenlijk. Heb ze heel even bekeken op pukkelpop. Was echter zo druk in die tent dat ik maar buiten ben gaan zitten.
|
welke is hun hitje dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |