![]() |
Cut OFF...Dark funky electro
Cut off (soundclick player link)
Ik ontvang gaarne feedback of gewoon een (y) of (n) Waarschijnlijk moet je wel even wennen aan de stijl, dat hoor ik van meerdere mensen maar eenmaal gewend is hij ''Noddable' Ik hoor van u! |
(Y)
I like! |
(y) / (n)
Niet kut, ook niet echt boeiend... |
Waarom staat er industrial?
je mag wel iets aan je geluiden gaan doen, ze zijn erg irritant in het gehoor. Beter neem je echt de tijd om je geluiden samen te stellen. Vooral die drums zijn irritant in je nummer. Verder klinkt het allemaal leeg. Ik vind het ronduit irritant om te luisteren. |
haha het heeft wel iets, er zit wel degelijk een structuur, en opbouw in, ik ben het wel eens met blade dat de drum geluiden niet optimaal zijn, maar ga zker verder met experimenteren (y)
|
Nee, niet echt mijn ding.
|
hey thanks people !
Ja over de drums valt inderdaad te twisten, maar die reverb over de drums is zo bedoeld! Ik heb de drums ook wat dichterbij gehaald maar dat vond ik niet lekker klinken en heb ik het zo gelaten. Ik heb dit nummer in iets van 3 a 4 uur gemaakt, en zoals jullie weten is dat weinig! Tenminste voor electro muziek....al dat EQ-ing en mastering daar gaat veel tijd in zitten. Nah iig bedank Fiets |
Geluid zit niet echt goed nee, het mag nog zo bedoeld zijn...volgens mij klopt het gewoon niet.
maar de structuur vind ik wel ok, dus in dat opzicht was het zeker beluisterbaar. |
Klinkt inderdaad enigszins irritant
|
heeft waarschijnlijk met de naam te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |