![]() |
Saw III
Saw III
Jigsaw has disappeared; and with his new apprentice Amanda--the puppet-master behind the cruel, intricate games that have terrified a community and baffled police-- he has once again eluded capture and vanished. While city detectives scramble to locate him, Dr. Lynn Denlon is unaware that she is about to become the latest pawn on his vicious chessboard. One night, after finishing a shift at her hospital, Lynn is kidnapped and taken to an abandoned warehouse where she meets Jigsaw, bedridden and on the verge of death. She is told that she must keep the madman alive for as long as it takes another one of his victims, Jeff, to complete a game of his own. Racing against the ticking clock of Jigsaw's own heartbeat, Lynn and Jeff struggle to make it through each of their vicious tests, unaware that he has a much bigger plan for both of them. Trailer: http://us.rd.yahoo.com/movies/traile...tw=480&qth=300 http://us.movies1.yimg.com/movies.ya...aserposter.jpg http://us.movies1.yimg.com/movies.ya...serposter2.jpg http://us.movies1.yimg.com/movies.ya...ose/sawiii.jpg Heb zelf enorm veel zin in deze film, de trailer is iig niet veelzeggend..wat jullie? |
Het laatste plaatje doet me een beetje veel aan hellraiser denken. (y)
maar lijkt me wel weer ee leuke film, alleen het concept is nu al zo uitgekauwd. Las laatst ook al over ideen voor saw 4 (n) |
Saw was serieus een baggerfilm. Een saw 3, is er al 3 teveel :o
|
Ik vond Saw I en Saw II best gaaf. :o
Misschien ga ik ook wel naar de III. Vrij zeker van wel, eigenlijk, want ik ga nooit naar de bioscoop, maar ik heb Saw I & II in de bioscoop gezien met een vriendin die ook nooit naar de bioscoop gaat. Dus nu is het eigenlijk al traditie en móet ik wel. |
Ik heb 1 gezien en vond 'm tof. 2 heb ik het eerste half uur van gezien en het zag er verdomd goed uit. :D Dit moet dus ook wel weer goed worden. Ze mogen het van mij trouwens wel bij 3 laten.
|
Ik moet 2 nog zien joh :o
|
Lijkt me wel aardig, maar saw is zwaar overrated.
|
Ik ga hem weer kijken hoe slecht hij is, 2 vond ik zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kut, 1 was vernieuwend totdat die gozer hysterisch gaat doen over zijn gezin.
omfg |
Eerste poster is leuk :)
Ik download hem wel als hij uit is. Vond deel 1 & 2 wel vermakelijk, maar niet echt super ofzo. |
Ik wil die tweede + ik ga zoeken naar melktanden want ik wil ook een tand aan een touw. :D
|
pff.
'there will be sequels' Ach leuk om te downloaden. |
Citaat:
|
Leuk om ergens te leechen, niet om 8 euro uit te geven aan een bioscoopkaartje voor een gare film.
|
o jippie, meer bloed
|
o jippie, meer 'essence of shit'
|
gaaf
|
eigenlijk is saw gewoon echt slecht. Bagger acteerprestaties, te duidelijk verwijzen naar flash-backs (vooral in 1) en meer tenenkrommende zaken. Maar als slasherfilm is het best leuk, gewoon leuke popcornfilm om eens met paar vrienden te kijken. In dat genre gewoon best goed.
|
1tje blijft goed, maar daarna moet je ook stoppen.
|
Hoe slecht was 2.
|
Ik vond saw echt geen geweldige film. Heb 2 niet gekeken en zal ook echt drie niet kijken. Van wat ik van 1 gezien heb vond ik het een slecht verhaal en de film niet goed inelkaar zitten. Vind daarbij dat deze reeks een hoog Cube gehalte heeft. En dan kijk ik toch liever die films nog een keer.
|
Als je vond dat deel 1 een hoog Cube-gehalte had, dan moet je deel 2 eens zien. Ik dacht soms echt naar een carbon copy te kijken.
|
Van dik hout zaagt men planken! :confused:
|
1 was top, 2 redelijk, en ik ben bang dat 3 gewoon de weg naar beneden gaat volgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke reeks films, maar niet voor in de bios, downloaden maar weer :)
|
downloaden mag niet :nono:
maar: http://www.youtube.com/watch?v=dg5dG...elated&search= MTV Sneek Peek http://www.youtube.com/watch?v=4R6iXI2PwEk Clip van Scream Awards Paar coole Saw 3 stukjes. Vooral de onderste is errug cool. |
1 vond ik best redelijk. 2 was al wat minder maar toch vermakelijk. 3 ga ik wel een keer downloaden.
|
uit het andere topic
Citaat:
|
Die achterlijke videoclipachtige flashy snelle montage doet me het ergste vermoeden. Namelijk dat het complete bagger gaat worden.
|
de recensies zijn tot nu toe vrij positief eigenlijk (wat ik niet had verwacht). Ach, downloaden (Y).
|
vond ze best spannend en de moeite waardf hoor
|
Citaat:
|
Aardige franchise, jammer dat het zo MTV gefilmd is.
|
Ik houd helemaal niet van horrorfilms.
Maar Deel 1 heeft me wel geboeid. (y) Het mysterieuze om wie het gaat en natuurlijk de stem op de bandjes. Als je eenmaal wist wie het was, was het niet leuk meer (deel 2) Dus van mij hadden ze het bij 1 deel moeten laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga een blik werpen
|
wanneer komt die eigenlijk uit in Nederland?
|
Citaat:
ik weet niet of ik wel durf :o |
Zo te zien wordt ie smeriger dan 1 en 2. Ga em wel kijken.
|
Fans vallen flauw bij horrorfilm Saw III
In Groot-Brittannië hebben de hulpdiensten in de afgelopen dagen al drie keer moeten uitrukken om bioscoopbezoekers te behandelen die waren flauwgevallen bij het zien van de nieuwe horrorfilm Saw III. Dat meldt de BBC dinsdag. Een vrouwelijke filmfan moest naar het ziekenhuis worden gebracht, twee anderen, ook volwassenen, werden ter plaatse behandeld. Er werden nog meer bezoekers onwel, maar die hoefden niet te worden behandeld. 'Als je weet dat je een zwakke maag hebt, ga dan niet naar de film,' waarschuwde een woordvoerder van de Britse ambulancediensten. 'Het is duidelijk een zeer bloeddorstige film. Sommige scènes zijn behoorlijk weerzinwekkend.' De derde Saw-film is in Nederland vanaf 4 januari te zien. --- Daar moeten we heen dus (y) :cool: |
Dat heb je met Saw he, allemaal mietjes in de bioscoop die niets gewend zijn.
|
kheb hem zondagavond in de bios gezien.
was neit echt veel aan, viel bijna in slaap (n) zonde van het geld :( zeker als je saw 1 en 2 gewend bent, is 3 maar saai. (n) |
Ik ga voor de soundtrack. Meshuggah\m/
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil 'm wel zien, alhoewel van het mysterie nu vrij weinig over is en dat wel 't gaafste aan de film was, hebben de morbide truukjes van die keerl wel hun charme. Hoewel het nu zeker dat wijf wordt die ze gaat bedenken, dat is wel veel minder leuk denk ik. |
Volgend jaar saw 4 (n)
|
Hoef ik niet in de bioscoop te zien.
|
In Italië waren er toch ook mensen gestorven tijdens Hannibal. Nou, daar was ook weinig schokkends aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |