![]() |
Relatie jongen-moeder
Hee,
Ik heb al een tijdje een vriend, en heb ook toekomstplannen met deze jongen. Nu zijn we laatst met ouders op vakantie geweest, wanneer je elkaar natuurlijk een stuk beter leert kennen als in het dagelijks leven. Nu is mij opgevallen dat de moeder van mijn vriend erg verzorgend is voor hem, ze regelt alles voor hem, van eten maken tot financiele zaken. Hierna ben ik me ergens zorgen gaan maken, verwacht hij onbewust/bewust hierdoor dat ik dit later ook voor hem ga doen? Kortom: Laat de relatie van een jongen met zijn moeder iets zien over hoe hij later om zal gaan met zijn eigen vriendin/vrouw? |
Ligt aan de jongen zelf. Als hij een beetje snugger is zou hij weten dat zijn vriendin niet zijn moeder is/zal zijn, of ze moet het zelf willen ("Ik ga jou wel even onderhouden").
Is dat niet het geval kun je dat ook prima duidelijk maken lijkt me ;) |
Bij mijn ex wel.. bij mijn huidige partner niet ;)
Het verschilt van jongen tot jongen, denk ik. Maar ik zei ook tegen mijn partner dat als hij verwachtte dat ik "de mama rol" over zou nemen, hij het best maar thuis kon blijven wonen, bij mama zelf.. Heb je het met die jongen er over gehad? |
Nee, heb het er met hem nog niet over gehad, maar ik vind het vreemd om erover te beginnen. Ik wil eerst hier kijken wat er wordt verteld.. :)
|
Dit is zeer in lijn met je andere topic, denk ik. Het probleem in dat topic is denk ik veroorzaakt door de relatie met zijn moeder.
Dat een moeder verzorgend is is tot op zekere hoogte natuurlijk. Maar tenzij hij vele jonger is dan jij moet hij nu leren zelfstandig te zijn. Jij bent zijn moeder niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |