![]() |
Wie vind je de mooiste man/vrouw die je vandaag gezien hebt? En wat deed je toen?
Dit topic mag natuurlijk niet ontbreken in de zomer! Foto's zijn niet ongewenst...
En omdat ik vandaag in de Metro las dat Nederlanders slechte versierders zijn mag je ook opbiechten wat je deed toen je hem/haar zag. TS mag beginnen: Het meisje dat de folders rondbrengt. Ik groette haar, omdat zei mij groette. We kennen elkaar vaag. En nu jij! |
Hee!Mijn topic!
En nee, ik woon in Hasselt, daar waar geen mooie meisjes zijn. |
Citaat:
Maar om mijn topic niet te laten verzanden in offtopic gezwets: gisteren zag ik tijdens het uitgaan een mooi meisje. Maar ze was niet aardig, dus heb ik geen aktie ondernomen. |
maandag voor t laatst een ECHT mooi meisje.... in een winkel. ga er zaterdag weer heen....
|
Ik kijk niet vaak en grondig om me heen, dus het enige mooie meisje dat ik vandaag gezien heb, is mijn uberschattige zusje.
Ik heb haar een paar kusjes gegeven. Dat dus. ;x |
Ben niet buiten geweest vandaag. En om mezelf nou te noemen gaat wel erg ver.
|
Een vriend van broer fietste ik tegemoet, ik zei hoi met mijn mp3 speler op, hij ook dus ik moest daarna lachen omdat we waarschijnlijk allebei niet onze 'hoi' hoorden, maar we wel wisten dat we het zeiden.
|
Citaat:
|
Mijn vrouw, toen ze heel gewoon bij de Hema een worst kocht. Ik heb die worst toen opgegeten.
|
Citaat:
|
toen ik vanmiddag naar het loket liep op het station stond daar een wel ERG mooie meid. Met haar vriend.
|
2 meisjes op een fiets, we hebben glimlachjes uitgewisseld, geen telefoonnummers :(
|
Heb alleen mijn zusje gezien geloof ik.
|
m'n vakantielover in gedachte :o, dus toen deed ik niets, behalve aan hem denken
|
De jongen met wie ik vandaag moest werken :)
|
Citaat:
|
een jongen die bij de flessenband een bierkrat aan t inleveren was, maar de band stond vol dus dat ging niet.
ik heb m geholpen :) (moest toch werken :( ) |
De krantenjongen. :o
Hij is zo vet schattig en al drie jaar trouw! We zwaaien nu steeds als we elkaar zien. :cool: |
een heel knappe jongen in de supermarkt, die wel vaker komt en dan doet hij net alsof hij vleeswaren uitzoekt maar dan kijkt ie constant heel stiekem :o
|
meisje in de stad vandaag. ik zag aanvankelijk haar 'achterkant'. zag er goed uit! loop er langs, kijk door mijn manen naar haar....
plork. :( |
Was buiten maar niks boeiends gezien.
:) |
De schoonmaakster op mn werk.
Hoi en doei en dat was het. |
Ik ben de hele dag thuis geweest. Dus ja, dan maar mijn zusje. :o
En wat ik dan doe? Me ergeren aan haar. :) |
Meisje op de fiets geloof ik. Oogcontact en doorfietsen. ;)
|
Een Spaanse vrouw. Ze was buiten met twee andere Spaanse dames bezig met papier machée (of hoe je dat ook schrijft :p). Het was in de Piet Heynstraat en ja, ze wonen in het huis van Piet Heyn. ;)
|
jongen op mn werk waar ik stiekem wel ismee zou willen daten als ik 1 niet een vriend had waar ik stapelgek op ben en 2 niet zo verlegen ozu zijn:P.
|
*denkt hevig na* Ik ben bang dat dat dan toch een jongen bij de pianowinkeldinges moet zijn, en bijster leuk waren die niet. Heb ze trouwens nauwelijks bekeken, dus ik vrees dat dat het was. :P
|
Meisje op de tribune in ons stadion.
Wat ik deed? Niets, want we zaten wat ver van elkaar af en het desbetreffende vak zat helemaal vol, dus ja... |
Citaat:
|
m'n vriend, ik zoende hem vaarwel.
|
Citaat:
Laten we ontopic blijven: ;) Vandaag: een meid die me tegenmoet fietste. Wat ik deed: haar nakijken en dus bijna niet letten op het verkeer voor me. :bloos: |
Niet buiten geweest (n)
|
Op de manege. OMG :o Wat ik toen deed? De domste vraag stellen ooit :nono:
|
welke vraag? :o
|
2 klanten.
En uitgerekend bij hen vergat ik om een klantenkaart te vragen (wat een hele reeks aan gegevens over zo'n persoon op kan leveren) |
meisje in een winkel die net geopend is :o
holy holy holy wat was die knap..... :eek: |
Ik ben net wakker dus ik heb vandaag nog geen vrouw gezien...
gister daarintegen... |
De laatste echt mooie man die ik heb gezien was op vakantie in Barcelona. Ik zat voor me uit te staren in de metro, toen ik erachter kwam dat ik in iemands richting aan het staren was, die jongen dus. Nu was ik per ongeluk naar hem aan het staren, pas toen ik doorhad dat ik dat deed zag ik dat hij nog mooi was ook.
Alleen had hij gezien dat ik naar hem staarde en dat was wel een beetje genant, want ik heb geen idee hoe lang ik dat al deed :o |
:D :o
|
het meisje die een liedje kwam aanvragen dat ik niet had
wat toen deed: balen(N) |
Nog niemand ;)
|
Deze middag op de BBQ héél knappe jongen..Wat ik gedaan heb?? eens héél lief gelachen en mij dan op m'n eten geconcentreerd :D Héél verlegen ben ik :o
|
Iemand die ik niet ken, in de kerk.
Ik keek af en toe of zij ook keek. :o |
ik heb vandaag Teachting mrs. Tingle gekeken en daar speelde Katie Holmes in en die is wel mooi opzich dacht ik... totdat ik haar zag in zo'n special feature interview en besefte hoeveel make-up, belichting kan doen :(
(maw ze is dus lelijk in t echt) |
Ben ook nog niet buiten geweest (slecht, slecht) vandaag, maar mijn broertje is opzich een erg mooie man aan het worden. :)
En oh, ik deed niks, behalve hoi zeggen en langs m lopen. |
Ik heb er niet op gelet. :(
Bij nader inzien heb ik er toch op gelet. :o |
Ik geloof je niet jw1985. Vandaag zéker niet. ;)
|
De vriend van mijn nicht, hij is echt mooi. :)
Ik heb hem hallo gezegd. |
Citaat:
|
Een man in het ziekenhuis, bij de verloskunde-afdeling. En toen deed ik niks, wie weet was zijn vriendin/vrouw aan het bevallen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |