![]() |
minderen
Ik vroeg me af, tegenwoordig trek ik me toch wel regelmatig af, maar wat ik me dus afvraag, mindert dat dan in de loop van de tijd? Ik bedoel dat je later op wat oudere leeftijd minder *zin* erin hebt? :confused:
|
Kan. Hoeft niet.
|
Citaat:
Wat is trouwens regelmatig? |
Hoeft niet. Kan wel.
|
Over het algemeen wel. Op een gegeven moment jaagt er gewoon minder testosteren door je heen, dan hoef je je niet meer 5 keer per dag af te beren.
|
Je kan maar een bepaald aantal keer in je leven klaarkomen, dus ik zou er maar zuinig mee omgaan :nono:
-Dit was dus sarcastisch, voor ik iedereen over me heen krijg- |
ironisch, niet sarcastisch
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoals Thee Muts zegt, als je een relatie hebt, verandert dat ws wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Een zuiver ironische reply waarbij je zegt wat je niet meent of niet waar is, is wat je gaf. |
Voor haar waarschijnlijk met een ietwat bitterder inslag, omdat zij helemaal nooit klaarkomt.
|
Citaat:
mag ik wel |
Mag de taaldiscussie plaatsvinden op MT? ;)
|
bij mij is het met de jaren alleen maar toegenomen. :o
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
haha
|
Het kan voorkomen dat je elkaar minder aantrekkelijk vind omdat je alle kanten van het lijf al gezien hebt...
Dan komt er sleur en zou je misschien idd minder aan seks kunnen gaan doen. Vind jij dat erg maar de ander niet dan wordt het lastig... Vinden jullie het beide erg maak het dan weer leuk. Een romantische avond die in seks uitmond is erg leuk voor beide. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |