![]() |
ik wil iets wat eigenlijk niet kan.....
zaterdag op dijkfeest (het grootste feest van de polder) gezoend met een hele lieve jongen.... we zijn elkaars nummer vergeten te vragen... maar het zat zo geweldig.... (ik weet wel wanneer het goed zit).... alleen is hij nog maar 15.....
Ik mis hem ook en weet inmiddels zijn nummer.... maar ik wil hem niet bellen... weet namelijk ook dat zijn vader kanker heeft.... ik weet niet in welk stadium.... is dus allemaal nogal moeilijk.... ik weet alleen dat ik hem niet uit mijn hoofd kan zetten...... |
Moeilijk ja.... Ik zou m denk ik ook niet willen/durven bellen. Waarom sms je m niet? Weet je meteen hoe het zit.
Btw: Hoezo kan het niet? Omdat zijn vader kanker heeft? Omdat hij jonger dan jij is? Het is natuurlijk wel moeilijker, maar niet kunnen? Tuurlijk kan t! |
ik zou smsen jaa..
of gewoon bellen, en wat met hem afspreken, je moet toch wat he |
dat zijn vader kanker heeft, moet je juist niet tegenhouden. want dan heeft iemand juist iemand nodig. en als dit niet het geval is, wordt dat je vanzelf wel duidelijk gemaakt.
ik zou hem smsen denk ik... dan heeft hij ook direct jouw nummer en dan afwachten. |
uh... ik heb niet zijn mobiele nummer maar zijn huisnummer....
en ik weet ook wel dat de kanker van zijn vader het niet mag tegenhouden... maar ben nogal bang voor de reacties die er zullen gaan komen.. en ook toch wel een beetje hoe hij reageert.... |
Volgens mij is het niet echt een kwestie van kunnen.....
Dat zijn vader kanker heeft is een factor waar je rekening mee moet houden niet een reden om niet te bellen... misschien wil hij er wel juist over praten... |
ik heb besloten dat ik hem morgen ga bellen als ik hem dan nog steeds leuk vind..... ik weet niet wat hij van mij vind.... ik weet het gewoon niet....
dat stomme leeftijdsverschil........ *zucht* |
ik vind dat je hem moet bellen en 'n afspraakje maken ofzo...
dan heb die jonge ook 'ns wat anders en dan rustig praten ofzo.... kan toch geen kwaad |
jongens willen toch altijd oudere meisjes?? dacht ik tenminste, en dat zijn vader kanker heeft... je kan m toch mooi steune!!!
|
ik zou ook niet durven bellen. maar dat zijn vader erg ziek is en de leeftijd dat vind ik gewoon niet een reden om niet te bellen of meer
|
leeftijd wil niet altijd alles zegge.. misschien gedraagt ie zich wel wat ouder ofzo.. en ook al is dat niet zo, als jij um ziet zitte gwoon der voor gaan!
en wat al eerder gezegt is van da smse, da vin ik ook een toppie idee! |
hmmmm, ik ken dat probleem over dat kanker. Ik heb binnen een jaar ook 2 dierbaren verloren waaronder een door kanker. Dat was mijn oma...... die andere was een 17 jarige neef van me.
Dat zijn tijden waarin extra steun nooit weg is. Je moet alleen even bekijken hoe je hem benadert. Als niemand bellen erg vind, doe dat gewoon. Anders is sms id een goede oplossing. |
ik heb via via zijn mobiele nummer gekregen... en hem dus ook gelijk gesmst...
5 minuutjes geleden ofzo... nog niets terug gehad.... |
Citaat:
|
Je bent bang voor problemen? *begrijpt nog niet wat de ziekte van zijn pa ermee te maken heeft*
Tsja, het leeftijdsverschil. 't is wel een beetje lullig voor jezelf denk ik. Hem zal het weinig uitmaken, in tegendeel, volgens mij is die helemaal 'the man' als 15-jarige met een oudere vriendin :cool: :D |
Citaat:
|
Dat leeftijdsverschil is niet het probleem je bent tenslotte op hem gevallen. Dat zijn pa kanker heeft moet voor jullie relatie ook geen problemen opleveren, jij moet er alleen rekening mee houden dat je hem in een later stadium heel veel zal moeten steunen. Als hij idd die leuke jongen is en jij echt met hem verder wil dan zal je dat ervoor moeten hebben....
|
ik zeg u 1 ding: DOENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor het te laat is. Ik verkeer ook met iemand van 21 en ik ben 17, so what??? AGE DOESN'T MATTER COMMON GIRL GIVE IT A TRY ;) ps: mijn vader is gestorven aan kanker, hij zal het nu wel heel moeilijk hebben, dus is het beter voor jou dat je hem kan steunen, hij zal het nodig hebben! trust me..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |