![]() |
Bandshirts xD
Waar heb jij bandshirts van? ^^ Ik twee van Tokio Hotel. eentje van Bullet for my Valentine, eentje van de Red Hot Chili Peppers en eentje van Green Day.
|
Ik heb een Sleep shirt aan.
Ik wil een Goatsnake shirt. |
xD xD xD.
|
Sorry, ik snap het niet, maar toch:
Capibaraaa. http://www.thats-me.nl/smilies/biggrin.gif |
GAST! EEN CAPIBARA!
Gaafste fucking beest OOIT! Mijn dag is goed, bedankt. |
En het is nog een knaagdier ook (y). Hamsters on steroids.
|
hup niet zo veel onzinlullen :p
|
Burnt By The Sun
Pelican Cave In Nasum The End Mastodon Sunn O)) dat zijn de enige die ik nog enigszins draag. |
Citaat:
|
slayer.
|
Citaat:
bijna :p Cave In, Pelican en Sunn O))) zijn bij concerten gekocht ;) |
volgens mij is mn nieuwste nog het bones brigade farewell tour shirtje wat ik heb gekregen. En ik draag mn international noise conspiracy, omission, set to explode shirtjes ook nog wel regelmatig. De rest ligt te verpieteren omdat het eigenlijk te groot is of omdat ik kriebelig word van nauwsluitende kraagjes. Misschien moet ik een naaimachinecursus gaan volgen.
|
Tool
Tool tour shirt KsE Lamb of God As I lay dying Alchemist Deftones etc etc |
Geen. De bands die ik echt goed vind zijn niet zo makkelijk te vinden. >.< Fansites waar je je blauw betaalt aan verzendkosten en op concerten maar de bands die ik goed vind komen dan ook nog eens niet al te vaak naar nederland. :( :mad:
|
Ik heb overigens nog een stuk of 30 shirts die me ondertussen te klein zijn...
|
Citaat:
Weinig dat makkelijker te vinden is dan dat, lijkt me zo. |
textures
36 crazyfists BFMV hand to hand As I lay dying |
Citaat:
|
3 Linkin Park shit`s die ik nooit draag behalve als ik ga slapen :rolleyes:
|
ik heb 'n Carnivore shirt aan nu en verder ga ik niet zo'n debiel lijstje maken.
|
Eentje van Nightwish. Een zwarte met Nightwish erop in 't goud, wel damesshirt hoor.. haat die anderen!!
|
Oja ik heb mn Arcade Fire shirtje aan <3
En ik heb er een van Belle & Sebastian en van de Pixies en van Placebo en twee van de Cranberries want ik was enorm fan toen ik nog lief en schattig was :):):) |
ik draag ze bijna nooit meer, behalve de laatste 2:
green lizard (nog uit 1999) A Perfect Circle Incubus (t-shirt en longsleeve) Queens of the stone age Ramones bandshirts zijn 9 van de 10 keer spuuglelijk |
ik heb een hoop shirts maar ik doe ze bijna nooit meer aan, behalve als ik nergens heen ga of als ik ergens heen ga waarvan ik zeker weet dat ik smerig word of mn kleren naar de klote gaan...
en verder: de meeste shirts van de bands die ik tof vind zijn of kk lelijk of alleen in jongensformaat of te groot als girlie :( |
Citaat:
soia 3x terror 1x dillinger escape plan 3x(+hoody) at the drive-in 2x (+hoody) radiohead 1x en nog een hoop waar ik nu niet op kom +public enemy shirt wat ik nu aanheb\m/ en ik wil nog een Queen shirt. |
Citaat:
|
REM (4x), Wilco (2x) Decemberists (2x), Okkervil River, Death Cab For Cutie, Caesar, the Gasoline Brothers en een paar die ik niet meer draag.
|
Citaat:
|
enige shirts die ik nog draag zijn van
out to win another year death before dishonour icepick terror modern life is war karbo |
Citaat:
like wtf, sinds wanneer is nightwish urban of jump ;x |
Joy Division
Sonic Youth Bauhaus Kraftwerk The Smiths etc. Maar ik draag ze nooit. Beter ga ik ze verkopen voor veel geld. |
2x The Beatles
1x Yann Tiersen Edit: Wel meiden shirts en passen goed. Andere zijn echt te groot - draag ik niet. |
metallica - master of puppets
|
Ik heb alleen een oud Jim Morrison-shirt en een godsgruwelijk lelijk shirt van het Skamlabel.
|
ik wil ook een metallica shirt maar ik hou niet van dood en verderf op mn shirts :< waarom maken ze geen mooie girlies?
|
thee headcoats
bb pet sounds (weet je nog pntil) happy mondays the gun club jobriath beatles blue cheer zz yardbirds new order smiths en ook ik draag ze nooit |
Blood for blood
most precious blood backfire! slayer susperia madball |
Citaat:
|
2 shirts en 1 vest van alice in chains
3 shirts (en over 1 week 1 hoody) van tdk 1 shirt van micromusic 1 shirt van luke vibert 1 shirt van venetian snares 1 shirt van marilyn manson (maar die draag ik nooit) 1 shirt van kierewiet |
Citaat:
|
Citaat:
|
die ik nog draag:
BFMV Caliban Green Day koop niet meer zo vaak bandshirts |
Ik heb ook een Eazy E shirt.
|
Citaat:
|
wat ik nog draag:
modern life is war pelican razor crusade the setup malkovich |
Citaat:
ik draag mn knife fight shirt naar mn werk. en ik heb een bear vs shark shirt. plus nogwat. |
Twee van Tool, en één van Opeth.
|
2x datsuns
kasabian we are scientists logh mando diao campsite easyway interpol |
Citaat:
Citaat:
|
Nightwish
After Forever Evanescence |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |