![]() |
Concerten.
Naar welke concerten ben jij geweest of ga je nog heen? xD Ik nog niet zoveel. Ben pasgeleden 2 keer naar Tokio Hotel geweest en ik ga nog naar Panic! at the disco en weer naar Tokio Hotel ^^
|
oei, Tokio Hotel noemen gaat je wat kosten (y)
|
Tokio Hotel. :(
Maar goed. Eerlijk gezegt, ik ben nog nooit naar een concert geweest. Maar dat komt nog wel. (y) |
Wat is der mis met Tokio Hotel? :O
|
Citaat:
En nee, ik kan zelf ook alleen maar vlieg in de karnemelk en amazing grace spelen, maar ik zit ook niet in een band. En dat haar van die 'gast'. -O_ |
Ik heb nog nooit van tokio hotel gehoord? Maar ja ik ben dan ook niet zo hip. Ik ga je geen lijst geven van de concerten die ik heb gezien want 6 jaar x min 2-4 pm word een beetje een lange post. Op het programma voor de komende tijd heb ik el gran silencio staan, geweldige mexicaanse band. Bouncing Souls in de melkweg. En verder weet ik het niet zo uit mn hoofd.
|
Gewoon een stelletje Duitse Queers.
|
Van 15.
|
Te veel om op te noemen + dementia praecox t.g.v. alcoholgebruik.
|
Snees, als je later beroemd bent, gedenk me dan nog eens. :o
|
elke week gemiddeld 2, 5 jaar lang. ziek.
52 x 5 x 2 = 520 shows, of zoiets. :( gratis toegang :) |
ik verdeel mijn geld niet altijd goed om overal heen te willen waar ik heen wil.
|
ik wil vanavond naar yonderboi maar dat gaat niet door want ik kan niet bah (n)
binnenkort naar ozark henry<3 verder speelt zondag micheal franti in de zaak waar ik werk dus ik ga dat wel even checken. verder nog geen idee, niet zoveel leuke showtjes in de nabije toekomst?! ohja ik wilde naar gnarls barkley maar dat is 37e :confused: :| |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1444196
er was al een topic over concerten waar men heen gaat dus gooi deze dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |