![]() |
Zwanger gemaakt in je slaap
Ik zit nu Dr. Phil te kijken en er is een man die zijn vrouw in haar slaap zwanger heeft gemaakt.
Hij zegt dat het niet zijn bedoeling was om haar zwanger te maken, hij wilde gewoon weten of hij met haar kon vrijen zonder dat ze wakker werd, en dat is meer dan 1x gebeurd. Ze had al een zoontje en wilde niet nog een keer zwanger worden, maar toch heeft ze nu nog 3 jongens. Voornamelijk door de vrijpartijen in haar slaap, maar ook doordat hij zei dat hij geen condooms had en op tijd zou terugtrekken en het niet deed (en achteraf gewoon condooms in zijn overhemd had). Hij wilde zekerheid dat zij bij hem zou blijven, dus wilde hij dat ze zwanger werd. Zij voelt zich misbruikt, want ze had geen keuze whatsoever over het onveilig vrijen terwijl ze sliep, en ze weet niet of ze hem moet vergeven en hoe. Wat vinden we hier van? |
Dat ze daar niet wakker van werd... weet je zeker dat ze niet in coma lag?=')
|
Damn, ik zou heb een enorme mep op z'n kop geven en dan weggaan, kinderen mee. En natuurlijk wil ik allimentatie zien!
|
Ik ben het ook aan het kijken..
echt belachelijk dit, mij kan je niet wijsmaken dat iemand daar niet wakker van wordt! Ik denk dat het gelogen is. |
Ik geloof niet dat het gelogen is, ik word ook bijna nergens wakker van als ik eenmaal echt slaap.
Als het mij geflikt werd, had ik die vent helemaal lens geslagen en hem dan uit mijn huis gegooid, doe eens even lekker normaal =\ |
OMG dat je daar niet wakker van wordt...Ik vind die vrouw ook een beetje dom hoor. Dat ze dan aan de pil gaat ofzo :confused: :confused:
|
vuile streek, maar vrouw is zelf ook dom.
terugtrekken slaat sowieso nergens op |
Ja, ok, daar hebben jullie weer gelijk.
Maar als je je man nou vertrouwt? Je vertrouwt erop dat je een keuze hebt om onveilige seks te hebben, of zowieso al om seks te hebben, en je vertrouwt erop dat als hij zegt dat hij hem zal terugtrekken, dat hij dat ook doet. Aan de andere kant had ze inderdaad na het niet terugtrekken-geval aan de pil kunnen gaan. |
Hoe kun je daar nou niet wakker van worden? :confused:
|
Citaat:
|
Als het echt waar is, moet ze die man gewoon verlaten en idd, alimentatie eisen. Krijgt ze ook vast toegewezen. Die man is strafbaar, lijkt mij.
|
Citaat:
Ik heb geleerd dat je misbruikt bent als je je misbruikt voelt. Zij voelt zich misbruikt, en ik vind ook dat ze daar alle recht toe heeft, dus ze kan wel dikke alimentatie krijgen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt als verkrachting dit
|
terugtrekken werkt sowieso niet :o
|
Of die man heeft een enorm klein dingetje tussen z'n benen hangen of die vrouw liegt dat ze barst.
|
ik geloof het :) ik word ook niet wakker niet wakker als iemand aan me zit
|
Citaat:
|
Ik vind dit een onwaarschijnlijk verhaal hoor. Wel meesterlijk, daar niet van. :D
|
Dom
|
:D
Dr. Phil .. :') |
Hahaha, humor :D
|
Citaat:
|
Misschien gaf hij haar slaappillen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dr. Phil kut. :)
|
hahaha lol
|
Citaat:
|
Misschien was het wel een afstandsschot. :')
|
Citaat:
maar omg wat een gelul, dan ben je of uitgewoond of vreemd weird :D |
Citaat:
|
Wat ik er van vind?
Dat dr. Phil een uitermate kutprogramma is. |
Ik lees iedere keer de pil ipv dr phil.
|
Hebben die mensen nooit van abortus gehoord. :confused:
|
Citaat:
OT: ik vind het ronduit belachelijk dat dit kan gebeuren. was al vrouw zijnde gescheiden en die man laten opsluiten. |
Als je geen kinderen wilt, moet je een voorbehoedsmiddel gebruiken... Dan kan je ook niet zwanger worden in je slaap :s
Amerikanen kunnen toch DOM zijn :D |
Citaat:
Maar goed, als dat één keer gebeurt wéét je dat je man ziek is en weet je dat je moet maken dat je wegkomt... |
Weten we zeker dat die vent die vrouw niet gewoon gedrogeerd heeft? Dus stiekem een slaappilletje in haar drinken gedaan of iets dergelijks?
Maar zelfs als ze niét gedrogeerd was, dan is het toch wel mogelijk, hoor. Ik bedoel, als je door een heftige aardbeving heen kunt slapen (zoals ik), kun je ook door een vrijpartij heen slapen (als die man het voorzichtig doet en niet te veel op haar gaat leunen)...... |
Dit kan uiteraard alleen maar bij Dr Phil. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat mensen die Dr. Phil kijken een aanzienlijke bijdrage leveren aan het bevorderen van de verdorvenheid in Nederland en de gehele wereld, door die verschrikkelijke man en zijn belachelijke morele propaganda te steunen. Zware lijfstraffen zijn dus voor kijkers zeker op zijn plaats.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |