![]() |
Oogcontact
Haaii^^
Ik ken een leuke jongen van de camping. En ik ben denk ik verliefd op hem maar ik weet niet of hij mij leuk vind. We hebben af en toe wel ook contact (ook wel 5 sec) en betekend dat dat hij me leuk vind of niet. En toen moet ik hem versieren. Please help me! xx mij :bloos: :) |
Please?? :o :bloos: :D
|
Ik volg je niet helemaal?
Zit je nog steeds op die camping? |
Citaat:
Ehm, dat een jongen je af en toe aan kijkt betekent niet noodzakelijk dat hij je leuk vindt. Maar het zou natuurlijk kunnen dat het toch zo is. Je komt er alleen achter door wat méér contact met hem te hebben dan alleen af en toe oogcontact ;). Dus zeg eens 'hoi' tegen hem, ofzo, en als hij iets terugzegt kun je een praatje maken over het een of ander. Dan kun je al een stuk meer afleiden uit zijn reacties :) |
Citaat:
Maareh, dat je veel oogcontact hebt met hem lijkt er op dat hij op zijn minst geïnteresseerd is. |
Ja whatever...
|
Volg gewoon je hart.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euh?
|
Ja, van 3 tot 9 seconden oogcontact wil zeggen dat jij hem moet versieren. Als het ook al eens 10 seconden is, wil dat zeggen dat hij jou aan het versieren is.
|
MOET je hem versieren?
|
neem 'm mee naar de campingdisco-avond ( of hoe die dingen ook heten) ga lekker met hem schuifelen, en geef m een kusje.
|
oogcontact zegt nog helemaal niks. Je merkt pas iets, je kan pas iets concreets zeggen, als de een de ander aanspreekt, en eens iets zinnigs onderneemt. bv aanspreken,uitvragen, etc etc etc.
zou wat zijn, als ik 'iets zou willen' van ieder meisje waar ik oogcontact mee heb! |
Hij gaat bijna elke avond (nacht) met me broer mee naar de caravan (het is een vriend van me broer) dus,, en ik praat soms ook wel met m (niet echt boeiende dingen ofzo) En hij zit me telkens te irriteren (expres)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm ja, misschien verschilt het wel van mens tot mens, het is inderdaad beter om het zo te houden.
Edit: Of de professionals waarvan het geleerd is werkten met verschillende stopwatches... |
Sleep hem ergens mee naar toe en kus hem, die doet het altijd goed :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
@ TS: Bwa je kan altijd proberen he. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |