![]() |
SMS in het buitenland ontvangen
Moet je dat betalen. Dat hoorde ik namelijk van een vriend van me en ik was stomverbaasd. Ik was nl in de veronderstelling dat het ontvangen altijd gratis was.
|
Nee, dat kost je niets.
|
Ontvangen is gratis :)
Bellen betaal je vanaf de grens... |
Mms ontvangen kost soms wel geld in het buitenland, sms niet meer (vroeger wel, geloof ik).
|
Citaat:
|
volgens mij zijn smsjes ook tot aan de grens gratis, daarna niet meer.
|
Citaat:
|
Nee, ontvangen is gratis. Alleen ik kon zelf geen SMS'jes uit het buitenland naar Nederland sturen. Maja, ik heb dan ook geen abonnement...
|
Ik ben na ladingen smsjes in het buitenland (en naar het buitenland trouwens) nog nooit over m'n quota heengegaan, dus vermoed dat het niet al te duur is...
|
kijk even op de website van je provider zou ik zeggen
|
1.5 jaar geleden koste het in ieder geval wel geld
|
koste mij met tmobile niets. Vroeger wel gehad dat ik smste vanuit het buitenland nar iemand in Nederland en die persoon geld moest betalen. Maar tegenwoordig is het wel wat beter werkend denk ik:).
|
Volgens mij kost dat niets. Ik kan met vodafone prepaid wel smsjes sturen vanuit het buitenland, ze kosten dan alleen wel 50 cent of 75 cent ipv 9 cent maar tis altijd nog goedkoper dan :)
|
sms is standaardprijs ook naar het buitenland
+ontvangen kost je niet, heb vaak zat gesmst naar mensen in het buitenland die 0.0 hadden |
Ik hoorde ook iemand zoiets vaags zeggen, maar die had het ook over de service berichten die vodafone zelf stuurt. Heb het zelf eigenlijk niet gemerkt.
|
sterker nog.. smsjes sturen naar een nederlands nummer in het buitenland kost gewoon hetzelfde.. maar het terug smsen he..
|
Citaat:
|
nee over of je moet betalen als je in het buitenland er 1 ontvangt.
en dat is niet zo. want je kan smsjes niet weigeren, telefoontjes wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |