![]() |
Izsadc #68
(y)
|
(y)
|
wanneer komt 'r 'ns een iznadc topic?
|
Geen idee. Maar ik ben ook al meer dan 2 weken offtopic. :o
|
Ja, same. Bevalt goed. :o
|
True.dat
Alleen heb ik af en toe 's avonds/'s nachts cravings, dan probeer ik altijd maar te gaan slapen. :o |
Had lachkick bij oma
ze zei: "ja en ik keek laatst zo'n programma over kalorieen en toen was er opeens een krentenbol, en daar zat niet zoveel vet in, dat komt natuurlijk door die krenten" of iets van die strekking :) |
*plak*
|
Citaat:
|
Een nieuwe.:)
|
M a r t i n i
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hou ik je aan :P bel me maar als je wakker bent, kan ik van je ochtendhoofd genieten ;)
|
Citaat:
|
Ich will mehr saufeenn! zal k mn appelcider openmaken?
|
Nee, ik ga voor Biks Slukske (Y)
|
Koekjes zijn te verslavend.(n)
|
^ aan welke koekies ben je 'verslaafd'? :P
|
Verkade caramel koekjes. <3 :bloos:
|
Die zijn lekker ja ^^ Al ben ik meer van Liga continue chocolade <3
|
111
|
Shit, op een of andere manier sla ik met mn zatte kop mn peuk uit mn handen, in mn gezicht.. brandplek :| Tis beter als k ga slapen denk :D truste u allen (K)
|
waar zijn de izsadcers?
|
Hiero :)
Vanmiddag in de dierentuin: Zusje 1: Dat meisje achter de kassa was ook niet echt snugger Zusje 2: Daarom zat ze waarschijnlijk ook achter de kassa :D |
Hydrophonics van Waterjuice via den koptelefoon en al spacende steeds meer in slaap vallen. (y)
Na een sigaret dan... |
ik zat laatst in de metro, was op weg naar het station
daar zag toch een dame die ik wel aardig vond ik stapte op haar af en zei nou, ik vind je wel leuk toen kwam der brede vriend, en ik kreeg me toch een beuk! Stoeremannenblues <3 |
mijn milkshake is op :(
|
je had er ook 2 moeten kopen :nono:
|
ow lowlands was heel mooi. Zoveel regen en blubber.
|
waarom ben je niet tot maandag gebleven?
|
Niet zomaar stoute topics openen als ik in Amsterdam zit :nono:
|
Ik had zin in muziek en de eerste cd die ik kon vinden was van Slipknot... ik ken nog steeds alle teksten uit mn kop :s
|
Ach, dan is je geheugen tenminste niet al te erg naar de klote. :o
|
Citaat:
Ik vind het dan niet erg om spullen in te pakken maar wel in de rij voor het OV. Dus daarom maar naar huis gisteravond. En ik had alles gezien wat ik wilde. Op Less Then Jake na. Die had ik graag willen zien maar de stoned. Voor de rest absoluut hoogtepunt was Placebo, maar ook Opgezwolle(ze deden Het Verre Oosten, mijn favoriete nummer), en Spinvis (die ik vervolgens een half uur of een uur later op het festivalterrein tegenkwam en er bier mee heb zitten drinken), Pennywise, Opeth, Massive Attack, Mastodon. En de neukende mensen langs het pad, staand op het pad enzo :'). Ook geniaal de modderslides. |
bas, je bent een mietje, het is droog gebleven
|
Citaat:
|
Citaat:
@Coop: Iggy was erg gaaf. Maar we zijn snel doorgegaan naar de Scissor Sisters |
Lowlands was zo geweldig. :D Beetje jammer dat er een mooi briefje van de Arbo lag maar dat is achteraf gelukkig allemaal goedgekomen. :D
Iggy heb ik helaas gemist. Ik had wel de Lost Prophets. <3 Echt het hele rechtervoorvak was een grote pit. :D Arctic Monkeys was ook heel ok en ik heb hem echt hardcore staan spacen op Masive Atack. :D Dat uur in de rij staan was het echt meer dan waard. Ook Placebo was echt geweldig. Die rij die er voor de bussen stond was trouwens ook geniaal. Wij konden er zo langs lopen en ik heb me echt rotgelachen. :D Ik heb me na afloop laten vertellen dat ze binnenkort naar Nederland komen. Maar daar kan ik zo snel geen bron van vinden die dit bevestigd. Mocht iemand deze wel vinden post m dan aub zsm. (Y) |
1 december als het goed is. Kaartverkoop start einde van deze week. Ik heb al gereserveerd :). Rotterdam Ahoy.
Langs die rij gelopen? en GEEN blikjes naar je hoofd geslingerd gekregen? Daar hebben we vorig jaar een sport van gemaakt. Sowieso was het publiek een beetje lauw dit jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
En OW! Wim, mijn borstenblunder staat gedeeltelijk online: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festi...693125&type=-1 |
Citaat:
Ik neem volgend jaar duidelijk een kleiner tentje mee en ga echt veel eerder. Dan maar in de rij staan of beter nog tegen die tijd hoop ik zelf m'n rijbewijs toch wel te hebben dus dan komt het ook wel goed. :D O btw check dit. (Y) |
nog steeds wakker
|
mijn huisgenoot komt zojuist thuis met een eend. Zijn nieuwe huisdier. Maar hij pikt hem wel en mij niet :')
|
Citaat:
|
Ik heb een wimperkrultang gekocht, en nu voel ik me echt te meisje-meisje :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zometeen mijn nieuwe puurpijpje uitproberen!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |