![]() |
Gekke jappen ook
klik
ik doe 't m niet na in ieder geval :D mods, als t hier niet hoort verplaats 'm maar, maar volgens mij past ie hier prachtig in dit subtopic :D |
Niets over Japan hè :mad:
Maar verder wel grappig. :p |
Hm.
|
Rare jongens die Japanners
|
Grappig ja. :)
|
Mooie prestatie (y)
|
Jappen ( :rolleyes: ) zijn niet gek, maar anders.
|
|
Japanse zinnetjes klinken al vreemd, laat staan als ze ze 5 keer achter elkaar afpelen. :)
|
Het zijn, en blijven, geboren kamnikaza piloten.
|
Hoe krijgen ze het verzonnen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, Japanners zijn raar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet ook wel ongeveer gedreven worden door een goddelijke wind als je die afstand haalt. ;) Echt ziek, ik dacht eerst dat die man gewoon keihard ging vallen.
|
Police in Japan are trying to curb an unsavoury trade. In early September, three business men stocked around 90 vending machines in outer Tokyo with used underwear "guaranteed to have been worn by a Japanese schoolgirl." Each garment sells for about $29.
After searching the rule books, the police have finally charged the three entrepreneurs with violating the Antique Dealings Law, which stipulates that dealers need a license. Used panties as antiques? The police say that some of the underwear was bought from second hand dealers. The trio may also be charged with swindling, if it can be shown that the panties on sale had not really been worn by female students. The Economist, page 76, October 18, 1993 :D Komt ook van die link van paranoid. |
|
Mja, Japanse schoolmeisjes zijn begeerde objecten. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
haha, die gast komt echt vervelend neer. :D Njah, hij vroeg erom.
|
Citaat:
|
Mooi toch, dat "versterkte trampoline-effect" als je met zn drieën tegelijk springt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Takeshi's Castle, dat is pas lachen (y)
|
Jappen klinkt zooo alto-verantwoord!
|
lol :D
|
ook leuk
http://www.youtube.com/watch?v=l7FGRbQyAAY wielrenner over brug gooien http://www.youtube.com/watch?v=TdLy9Aijwus chinees van de tribune aftrappen :cool: (y) |
nee ik haal t toch weg dit. tis te erg om ook maar via PM te beantwoorden
|
*pmt* :o
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat was het? Iets goors? (Ik denk nu meteen aan iets met palingen :| )
En ik kan het niet laten, ik blijf van Japan houden. Ik heb nu ook wel zin om in die grote sexshop rond te wandelen :D Ik hoor ook alleen maar leuke verhalen over Japan, zeker als je er als blond meisje naartoe gaat. Hier waren Japanners al gék op mijn blonde, dunne, pluizige haar. Ze gingen er gewoon aan voelen op straat :bloos: :D Ik wil naar Japan :o Sparen, sparen, sparen voor een ticket!! |
Citaat:
@ mr. soija: slimme zet |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kantoorgenootje is vrijdag vertrokken naar Japan en één van onze partners heeft er vijf jaar gewoond, dus ik heb vrij veel ingangen, tips en adressen enzo. Heb er echt zo'n zin in :) |
Wat vinden jullie zo mooi aan Japanners en Japan?
|
Wat vind jij lekker aan bananen?
|
Dat was mijn vraag niet.
|
maar het was wel zijn antwoord.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |