![]() |
wat doen jullie als je een jaar met elkaar gaan
Heeej
Ik vroeg me af wat jullie hebben gedaan of zouden doen als je een jaar me je vriend gaat. |
zij had romantisch voor me gekookt :D :D :D :D :D
|
Citaat:
|
Gewoon het zelfde als normaal. Ik zie niet in waarom dag 365 specialer zou zijn dan dag 364 of 366.
-Desecrator |
proberen dr nog een jaar bij te doen
|
eerst lekker naar de sauna en daarna uit eten in een heel klein romantisch restaurantje
|
Citaat:
ik ben er eigenlijk wel goed in :o alleen, tja, ik heb geen liefje.... :( |
ehm tsja... wij gingen chatten :)
|
Ik had voor 'm gekookt ja..en een sleutelhanger met mijn naam erin gegraveerd gegeven
|
Het idee was om uit eten te gaan en daarna 's nachts te gaan picnicken op de plek waar het een jaar daarvoor begonnen was.. Helaas, het regende. :'(
|
nix,iedere dag is bij ons even leuk duz
|
wij hebben een strandwandeling gemaakt en zijn daarna naar een 1 of ander lief restaurantje gegaan. was wel snoezig allemaal.
|
Ik heb haar tot aan het water gedragen (ongeveer 2km.), om dan de hele avond naast de rivier te zitten, helemaal alleen.
klinkt dom, was het niet. www.noxa.net/geens |
Ik ben met mijn lief (het is net 1,5 week uit, maar ach...) toen uit eten geweest naar de pizzeria. Hadden we ook al gedaan toen we een half jaar verkering hadden. En we zijn 's middags wezen zwemmen. En we hebben bij elkaar geslapen. Was heel romantisch allemaal. Maar niet heel anders dan andere dagen.
|
toen ik een jaar samen was met mijn lieve schat, is hij in de voormiddag naar mij gekomen,
we hebben samen heerlijke spaghetti gemaakt, daarna taart gebakken. Naar een romantische film gekeken, gezellig in de zetel. Daarna de taart opgegeten. Rond 18u naar privézwembad, vol met kaarsjes gezet, pizza besteld , enneh ja :) |
ik ga met mijn liefje naar de bios en blijf bij haar slapen en...........
|
Citaat:
(sorry, kon t niet laten. Ik vind 13 gewoon een beetje jong voor "bij elkaar slapen" en dergelijke) |
Citaat:
Silke is weer op dreef vandaag :D |
Citaat:
Nog maar 360 daagjes wachten zeker ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon blij en tevreden zijn? |
Verloven :)
|
Citaat:
|
we gaan dan een weekend naar Parijs. Maar nu voor mijn verjaardag gaan we een weekend op hotel in knokke, op restaurant enzo, zalig dus! :)
|
Citaat:
ben ik met de kerst heen geweest alleen was et toen vet koud!! |
ik was van plan een ballonvaart te doen voor ons 2en of iets anders duurs, maar ik zit nu in geldnood achtig iets en met mijn werk, dus ik weet t nog niet
|
we hebben de hele middag in de stad rondgebanjerd, in het gras gelegen, op bankjes gezeten, eendje gevoerd *grin*, ons bezat :eek:, chocoladebollen gegeten, en daarna naar de bios geweest waar hij mij onder de slagroom spoot :eek:. mgoed :) we zouden het eigenlijk de dag erna vieren maar toen hadden we opeens allebei huisarrest dus moet het een ander keertje...
|
We zijn toen eerst uit eten geweest (hij had een half jaar gespaard, lief he?Hij had zoveel geld over dat we nog wel 5x zouden kunnen) en daarna bleef ik voor t eerst bij 'm slapen...
|
Citaat:
|
M'n vriendin (;) niet zó!) is met haar vriend naar Parijs :D:D:D
Nou ja, dat is toevallig, maar wel precies een jaar later :D |
Citaat:
|
De humor ontgaat je weer totaal zo te zien
|
Met een half jaar gaan we naar een kuuroord hier in de buurt. De hele dag dobberen in bronwater en in de sauna zweten! Misschien laten we ons ook nog masseren en met vage creme-dingen insmeren...
Daarna dan uit eten, ergens! Maar dat is allemaal pas in September.. hihi |
Citaat:
|
Toen mijn vriend en ik 1 jaar verkering hadden,
hadden we het er van te voren al over gehad dat we gewoon saampjes uiteten zouden gaan en er een romantisch avondje van zouden maken... MAAR... in plaats daarvan heeft hij zonder dat ik het wist, vrij gevraagd op mijn school en op mijn werk, met behulp van mn ouders, en had hij een weekendje Parijs voor ons tweetjes geregeld!! En ik kan je zeggen, dat was het mooiste weekend tot nu toe van mijn leven!! Zo romantisch,zo perfect...zo gezellig! Super! Als we over 5 maandjes 2 jaar verkering hebben, dan ga ik iets speciaals regelen...alleen wat?? :confused: dat wordt nog even heel goed nadenken! Doeidoei! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |