![]() |
[Flash games] Hoe noemt dit game???
Hello!
Ik ben op zoek naar een flash game waarvan ik de naam niet meer weet, noch de site waar ik het game ooit vond... Het spel gaat ongeveer zo: Er staan een aantal kleine bollen in een cirkel Vanaf die bollen vertrekken er lijntjes die, allemaal door mekaar, van de ene bol naar de andere lopen. De bedoeling is om alle bollen zo te plaatsen dat geen enkele lijn een andere lijn snijdt :s Het is een beetje een rare uitleg maar ik hoop dat iemand het herkent, thnx, Pepijn P.S: als dit enige hulp mag zijn, de achtergrond is wit en de bollen zijn blauw ----------------------------------------- |
Ik weet denk ik wel welk spel je bedoelt, maar weet de naam ed ook niet meer.
Het is een soort puzzel toch? Dat alle bolletjes met een of meer andere zijn verbonden dmv een lijn, en dat je de bolletjes zo moet verplaatsen dat de lijnen elkaar niet meer snijden. En elk volgende level krijg je meer bolletjes. Edit: En kijk wat ik vond http://img.photobucket.com/albums/v1...liem/OMDFG.bmp jammergenoeg is het te klein om de url te kunnen lezen |
Dat is het spel inderdaad, nu zullen er wel meer mensen herkennen over wat het gaat,
Dit spel vond ik heel erg verslavend, iedere lvl hoger kreeg je meer bolletjes, ik geraakte meestal tot lvl 9 dacht ik :D |
Ik vind het wonderbaarlijk dat mensen elkaar met zulk cryptische omschrijvingen toch kunnen helpen :D Ik zal es kijken of ik het kan vinden :)
|
Ik kwam hier alleen kijken omdat ik de topic titel zo verwarrend vond. Verder heb ik geen idee waar je het over hebt
Zo, verder voeg ik niks toe :) |
http://www.planarity.net/#
is dit 'm? |
verrek het ís een leuk spelletje :eek: (y)
|
Citaat:
|
leuke game, ja.. leert je nog es goed kijken enzo ook (y)
|
tot lvl 11geweest :)
|
Ja cool. Ik ben tot level 4 gekomen en toen had ik geen zin meer.
|
level 6duurde al 4:44
t word wel vervelend na een tjdje |
Does every level have a solution?
This game has a few bugs. Sometimes, it will generate a level that has no solution (no planar embedding). This will be fixed. nu snap ik waarom ik er niet uit kwam eikels :p (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |