![]() |
Iets met computers
Hallo,
Ik ben samen met mijn broertje een vervolgopleiding voor hem aan het zoeken. Hij zit momemteel in 4-vmbo (kaderberoeps) en volgt de ICT route. Hij weet heel veel van computers en wil dus ook een geschikte vervolgopleiding gaan volgen. Mijn vraag dan ook aan jullie: weten jullie en goede MBO opleiding voor hem, waarbij je eigenlijk alleen met de computer bezig bent; iets in de ICT branche dus. Bedankt |
Technische informatica op MBO-niveau?
|
Citaat:
misschien: ICT-beheerder en Netwerk-beheerder. |
Hm vreemd want m'n vriend heeft dat gedaan op MBO-niveau :s misschien is dat er nu niet meer ofzo?
edit: sorry die bestaat inderdaad niet meer. |
Mijn broer heeft volgens mij Netwerkbeheer gedaan, ook op mbo-niveau. Dat heeft hij afgemaakt, dus dat zegt in ieder geval al iets.
|
voor mbo:
servicemedewerker ict niveau 2 medewerker ict beheer niveau 3 ICT beheerder (kiezen tussen netwerkbeheer en applicatiebeheerder) op niveau 4 De beste opleidingen voor ICT op mbo niveau worden in Deft aangeboden (mondriaan college). Hier wordt veel projectmatig gewerkt. groet, Rewien |
Meeste ICT opleidingen voor MBO worden gegeven (hier rond Ehv tenminste) op het ROC.
Moet je maar eens gaan kijken. |
Op HBO ken ik de opleiding bioinformatica, weet niet of dat ook op MBO bestaat? Verder weet ik niks behalve het bovenstaande al
|
Wat houd dat in Bioinformatica ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |