![]() |
Tekeningetje
Welja tis mijn 1e tekening die ik maakte (serieus dan)...
Moet ik mijn potloden meteen in de vuilnisbak gooien? of valt het mee? :) Ben trouwens niet helemaal tevreden over de mond en neus, over hele hoofd eignelijk al niet, maar durf er niks aan te veranderen, dan maak ik er altijd helemaal een drama van :) http://www.webdeveloping.nl/upload/?1443265810 |
Het gezicht en de handen zijn wat wazig en de armen lijken me wat kort. Verder staat hij wat gek, maar dit is geen reden om meteen je potloden in de vuilbak te gooien. Blijven oefenen zou'k zeggen en dan geraak je er wel.
|
Yeap handen en armen zijn idd een beetje vaag, nu je het zegt :)
bedankt voor je tip :) |
nwoah...opzich wel kee voor een eerste tekening =)
idd zijn de armen en benen wat vreemdjez, maar ik vind de mond opzich wel goed hoor...de neus is idd wel wat raar, magoed..oefenen =) |
Citaat:
|
lijkt op gast van silverchair :| op het eerste gezicht
verder is hij beetje te breed, te roeg geschetst. neem je tijd |
als ie niet per se realistisch (in de zin van: anatomisch correct enzo) bedoeld was dan vind ik hem echt superlief :)
|
hij heeft een beetje een ei-hoofd :)
verder op zich wel leuk gedaan, alles wat ik er op aan zou merken is hier al gezegd dus dat ga ik niet nog eens zeggen. ik vind m wel lief :) X |
Hehe danku voor de complimenten enzo, word er zowaar verlegen van :D
Al is hij niet echt iemand die ik heb nagetekend ofzo. zette gewoon streepje neer en er volgde een gozer :) Ik denk dat ik er bij elkaar iets van 5 à 10 minuten aan gezeten heb, zal er misschien toch volgende keer iets meer tijd aan besteden. ik heb in ieder geval weer durf voor een volgende tekening :) |
ik vin het een beswel goeie eerste tekening hoor.
de armen zijn idd wat aan de korte kant, en de neus is wat vreemd, maar tis helemaal niet gek. |
vind het hoofd juist het koelst, je hebt een niet realistische stijl dus hoeft t ook niet natuurlijk maar enige verhoudingen zijn wel gewenst.
armen komen tot halverwege de bovenbenen. de benen zijn ongeveer 4 X het hoofd lang. bovenbeen = 2 hoofden en onderbeen ook. bovenlichaam en onderlichaam zijn ongeveer even lang. Als ik me goed herinner is een lichaam 8 hoofden lang. kruin tot kin-kin tot tepel - tepel tot navel -navel tot onderkant kruis -kruis tot halverwege bovenbeen- halverwege bovenbeen tot knie-knie tot halverwege onderbeen-halverwege onderbeen tot voet. Maar hou die schetsmatige stijl!! |
Citaat:
|
neus+mond beetje vaag
armen aan de korte kant niet zo heel veel haar ;) staat wazig maar voor 1e tek. idd niet gek :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |