Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Vraagje: Zwangerschap (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=146113)

Somebody Special 01-07-2002 18:30

Vraagje: Zwangerschap

Uit verschillende opmerkingen van mijn zus en haar vriend kon ik opmaken dat ze zwabger is.

Het ging namelijk allemaal over haar buik..
Helaas weet ik het nog niet zeker, ze heeft het nog niet bekend gemaakt.

Het eerste wat mij opviel toen ik binnenkwam na haar een tijdje niet gezien te hebben was dat haar borsten groter zijn geworden.

Nu is mijn vraag: Groeien borsten al vanaf het eerste moment van de zwangerschap ?

mathfreak 01-07-2002 19:40

Ik heb het even voor je opgezocht. Zodra het bevruchte eitje zich in de baarmoederwand heeft genesteld zendt het hormonen uit die er onder andere voor zorgen dat de melkklieren in de borsten beginnen te groeien. Er treedt dus inderdaad al vanaf het eerste moment van de zwangerschap borstgroei op.

Somebody Special 01-07-2002 20:22

Citaat:

mathfreak schreef:
Ik heb het even voor je opgezocht. Zodra het bevruchte eitje zich in de baarmoederwand heeft genesteld zendt het hormonen uit die er onder andere voor zorgen dat de melkklieren in de borsten beginnen te groeien. Er treedt dus inderdaad al vanaf het eerste moment van de zwangerschap borstgroei op.
Heel erg bedankt!

*Happy is* :D

spacegirl 02-07-2002 10:13

wat er gezegt is dan, maar borsten kunnen door meer dingen groeien dus misschien vals alarm, ik hoop voor je van niet :D

hoe oud is je zus ook al weer? ouder dan 24 toch?

zo ja dan is ze waarschijnlijk zwanger :p

Somebody Special 02-07-2002 10:52

Citaat:

spacegirl schreef:
wat er gezegt is dan, maar borsten kunnen door meer dingen groeien dus misschien vals alarm, ik hoop voor je van niet :D

hoe oud is je zus ook al weer? ouder dan 24 toch?

zo ja dan is ze waarschijnlijk zwanger :p

Vrijdag wordt ze 34 ;)
Wat heeft dat er mee te maken ?

spacegirl 02-07-2002 11:10

tot je 24e blijven ze groeien, dat kon er mee te maken hebben maar op haar leeftijd is t of zwangerschap of ze is aan de pil gegaan dat wil ook helpen

tomtommertje 02-07-2002 12:22

Citaat:

spacegirl schreef:
tot je 24e blijven ze groeien, dat kon er mee te maken hebben maar op haar leeftijd is t of zwangerschap of ze is aan de pil gegaan dat wil ook helpen
T/m je 21ste kunnen ze groeien... heb ik gelezen dan...

Somebody Special 02-07-2002 12:35

Citaat:

spacegirl schreef:
Mkay, voor mij is het duidelijk :p

-Meisje- 02-07-2002 15:07

Citaat:

tomtommertje schreef:

T/m je 21ste kunnen ze groeien... heb ik gelezen dan...

Ik hooooooop dat je fout bent en dat borsten nog groeien tot je 24ste :o (hebben de mijn nog wa tijd :D)

tomtommertje 04-07-2002 09:18

Citaat:

-Meisje- schreef:

Ik hooooooop dat je fout bent en dat borsten nog groeien tot je 24ste :o (hebben de mijn nog wa tijd :D)

Ik heb het ook maar gelezen :D
En als het jou gelukkig maakt help ik je hopen ;):p

spacegirl 04-07-2002 11:46

ik heb t van een meidje die is nu 16 maar als ze net 17 is laat ze een borstverkleining doen en de plastisch chirurg had tegen haar gezegt dat ze grote kans had dat t terug groeit tot der 24e(dan hoord t te stopen ove t algemeen) of daarna nog als ze zwanger wordt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.