![]() |
WANNEER moet julli auditie doen op Kleinkunst?
Haaaaaaaaaiiii allemaal http://forum.scholieren.com/smile.gif
Er zijn hier heb ik begrepen mensen die auditie gaan doen op KleinKunst Akedemie! Ikzelfmoet op 2Februarie....eng eng....ik heb voor blok B gekozen. Wanneer moeten jullie en WAT gaan jullie zingen?? Ik ben benieuwd, Groetjes Donna |
Citaat:
Ik heb voor blok A gekozen, niet zingen dus. Ik ben nog opzoek naar ene monoloog. ik wil graag een stuk cabaret doen, maar weet niet of dat is toegestaan. |
Ik ook blok A en ook 9 februari!!! Hoelaat moet jij?? Ik heb al een monoloogje gevonden...
Byers enne succes! |
goh, dan krijgen jullie in het eerste jaar misschien les van Paul de Munnik
|
Citaat:
Ik heb ook al een monoloogje, overmorgen (woensdag) krijg ik m'n eerste prive les, heb een lerares gevonden die samen met mij m'n monoloog wil voorbereiden groeten, Ivo |
[QUOTE]Field schreef:
[B] om 10:00 Ik heb ook al een monoloogje, overmorgen (woensdag) krijg ik m'n eerste prive les, heb een lerares gevonden die samen met mij m'n monoloog wil voorbereiden groeten, Ivo Hmm.. Ik moet ook om 10:00 op 9 feb! Waarschijnlijk in een andere ruimte ofzo? Dus jij pakt het helemaal heftig aan en gaat je monoloog met een lerares erbij voorbereiden? Wow... xxx en misschien tot de 9e! |
[quote]Hermione schreef:
[b] Citaat:
leuk om eerder contact te hebben. flytoworldwar2@hotmail.com groetjes |
Citaat:
leuk om eerder contact te hebben. flytoworldwar2@hotmail.com groetjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |