![]() |
stevige billen
misschien een rare vraag, maar hoe krijg je stevige billen (die dus niet 'hangen')?
Ik ben niet te dik, dus afvallen is niet het probleem. Ook zijn mijn bilspieren goed ontwikkeld, dus ik snap niet zo goed waarom ze dan nog steeds 'hangen'. Misschien overdrijf ik wel, maar goed... heeft iemand nog een tip? |
Thuisoefeningen :p (y)
Aanspannen op je stoel bvb. |
Citaat:
|
Squatten.
|
sporten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te veel vet, te weinig spier of allebei. Andere opties zijn er niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway: dan maken we er n topic van voor mensen die daar wel last van hebben ofzo? |
Laat anders eens een foto zien...?
|
Citaat:
|
Paardijden, m'n ex deed/doet dit veel. je kon er bij wijze van een baksteen op kapot slaan.. (y)
|
Citaat:
|
http://www1.istockphoto.com/file_thu..._cellulite.jpg zoiets?
Laat anders eens voelen ;) . Het is wel een vreemd verhaal, ik kan me haast niet voorstellen dan dat het iets anders is dan veel vet/weinig spier maar gezien jouw sportopleiding is dat toch niet zo waarschijnlijk. |
Paardrijden. ;)
|
Citaat:
En voor de grappenmakers over voelen/foto's maken: :nono: Heb vandaag op karate een workout gehad met lunges afgewisseld met kicks en knietjes, die deden t wel, geloof ik (y) |
Citaat:
|
squatten + lunges, ktnxbye.
|
conditietraining. Krachttraining werkt niet zichtbaar, tenzij je zown bodybuilder vrouw wilt worden :p. Gewoon gaan hardlopen of zwemmen ofzo dus.
|
Veel lopen helpt vaak ook erg goed =).
|
Misschien heb je teveel vel :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het maar rond is... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |