![]() |
motorola Razr V3i
Heeft iemand ervaring met de Motorola Razr V3i ? Ik zit er aan te denken zo eentje aan te schaffen (icm vodafone-abbo, ik ben nogal veel meer gaan bellen).
huidige telefoon is een motorola v550, maar goed, bij een abbo wil ik toch een nieuwe telefoon hebben he,als je zo'n ding toch gratis krijgt ;) |
Ik heb de V3, dus zonder mp3-speler en er kan geen extra geheugen in. Ik vind het een heerlijke telefoon, hij is mooi, batterij gaat heel goed mee, bediening is erg prettig...
|
Mijn vader heeft ook de V3i en heeft er spijt van dat ie die heeft gekocht. Voornamelijk door slechte batterij, moet elke dag opgeladen worden!
|
@kusjejusje : het lijkt me niet normaal dat je die elke dag op moet laden... daar heb ik - ook op andere fora - nog niemand over gehoord.
|
Citaat:
Edit: Specs van de V3i Gewicht 100 gram Standbytijd 310 uren Spreektijd 400 minuten Frequentie 850/900/1800/1900 blablabla.... Lijkt me dus echt niet goed als je hem elke dag op moet laden :o |
M'n broertje heeft 'm en hij moet hem wél érg vaak opladen. Elke dag zo ongeveer.
En hij is pas terug naar de winkel gegaan omdat ie telkens vastliep en omdat het geheugenkaartje niet werkte. Er is toen nieuwe software opgezet oid. Maar verder is hij er wel tevreden over dacht ik. |
Ik zit er ook aan te denken om deze te kopen maar dan de D&G versie, maar behalve de camera zit daar volgens mij niet echt veel verschil in toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de telefoon erg groot. Dun, doch gróót. Verder vind ik de Motorola-menustructuur niet altijd optimaal werken (maar dat is een kwestie van smaak), en is de kwaliteit van de camera relatief slecht. Maar goed, er zijn inmiddels wel goede aanbiedingen voor te vinden, dus ik zou zeggen test hem eens uit. |
Citaat:
weet iemand iets over de muziek-afspeel-mogelijkheden van zo'n ding ? |
die structuur is niet gelijk aan v550
muziekspeelopties zijn redelijk beperkt (vergeleken met bijv w810/N70/3250 enz.). ook kan je niet die hele geheugkaart vol muziek zetten (ok dat kan wel, maar dan herkent ie m niet ofzo :s) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |