![]() |
THE VANDALS zondag melkweg wie?
ja wie gaat er alemaal naar the vandals in de melkweg ? heb er namelijk echt zien meschien kunnen we met ze allen in de pit afspreken :D i will be there (y)
|
ik ben r ook wel :p
|
zijn assorted jelly beans het voorprogramma? nee? hmm... kzal er niet zijn....
|
Citaat:
|
Citaat:
!?!?!?!?!? waar haal je die info vandaan?!?? jammer genoeg niet :( al is unwritten law ook wel koel |
vorig jaar kwamen ze met The Ataris in rotterdam en ik heb ze moeten missen :( The ataris dan he ;)
en nu kan ik ook niet..maar ja, voorprogramma is ook niet zo boeiend dit jaar en vandals zijn wel heel leuk maar niet echt zo heel speciaal vind ik...ofzo |
jah was toch tijdens lowlands ofzo? of deconstruction tour ofzo? in de waterfront
|
Ik ga ook :)
|
Citaat:
alleen ik kon gewoon niet omdat ik niet mocht :p |
Citaat:
die info komt dus uit een gedachtekronkel van mij :D |
neej ik vind de vandals nie zo boeiend
unwritten law wel maar jah om daar helemaal voor naar amsterdam te gaan en zo veel geld te betalen voor een half uurtje.. neuh... |
ik zie jullie wel door het hek :D Ik zit dan aan de andere kant van de zaal (en dr zit een hek tussen)!!! Ik en muckymouse :D
|
Citaat:
|
owkee dan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eh..weenie of ik ga...zijn opzich wel droog om te zien, lijpe show...
|
ik gaaa
en wat zeuren jullie nou the vandals zijn vettt koewllll :D:D stelletje mieperds |
Ik ga ook :)
|
Citaat:
|
Citaat:
want nu hoef ik me geen zorgen te maken dat het uitverkocht raakt :D:D |
en iedereen moet een belleblaas meenemen en met bellen gaan blazen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmnee ik ga niet, ten eerste ben ik er niet (op zich al een goeie reden), en ten tweede vind ik ze nou ook weer niet zooo geweldig (nog een goeie reden). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |