![]() |
Vertel eens aan Carn wat je nieuw hebt!
Ik heb niks nieuw, behalve spierpijn. En kleren uit Hongarije. Want de mijne waren gejat.
|
Nou Carn ik bleek niet verzekerd te zijn dus ik heb nog nauwelijks nieuwe kleren gekocht :(
ik heb blauwe bessen en maiskolven nieuw |
Citaat:
GVD altijd verzeker ik mezelf doe ik het n keer niet krijg je dit. tyfusoostblok! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik heb een nieuwe mp3-speler http://img.clubic.com/photo/00FA000000204533.jpg |
Citaat:
|
Ik heb nieuw:
- Cd Heavier things van John Mayer - Een doos met 2 laatjes waar cd's in kunnen. - Een enorme orka-knuffel. :) |
Citaat:
|
Nieuw ondergoed want mijn tas was gescheurd op LL en nu ligt al mijn ondergoed daar ergens in de modder bij de ingang(N).
|
Citaat:
|
bij de lidl hebben ze backpacks voor 20 euro, als je geluk hebt liggen ze er nog Carn;) het zijn goeie dingen ook(Y)
ontopisch: - een gebonden collegeblok met harde kaft voor een pretentieus plan van aanpak -twee mapjes voor het opbergen van lesbrieven -Blend magazine |
2ehands wit colbertje
|
3 cd's voor 4,50;
grandaddy - the sophtwhare slump + gratis single viva la vita! - blending jazz & lounge & de geschiedenis van de nederlandse jazz een blauwige en een paarsige legging en een DIY manicuresetachtigietsding |
Beste Carn, ik heb een shirt van We Are Scientists gekocht op Pukkelpop en voorlopig koop ik niks want ik heb geen geld.
|
Citaat:
|
@ scarlett (vorig topic)
ik krijg ook nooit bloemen eigenlijk, of ik moet ze zelf uitkiezen want hij is altijd bang dat ik ze lelijk vind ( :confused: ) dus ik denk dat het een grote stap voor 'm was. ontopic: een waterbuik van teveel thee |
Citaat:
|
|
een vaantje van NOfx voor in de auto, maar nu zie ik geen fuck meer, en de foto is best wel tamelijk gay. Maar ik laat `m lekker hangen
|
ik heb een opgeladen telefoon en da's echt relaxed (Y)
|
Citaat:
|
Maar mijn zoektocht naar mijn lama gaat door!! |
Hee Carn, ik heb een nieuwe activeringscode gekregen voor Girotel.
|
Citaat:
ik heb alleen boodschappen nieuw en ik ga zo meteen een nieuwe telefoon halen en volgens mij word dat de motorola D&G :eek: |
mp3/4spler van de rabobank gekregen:)
cd gogol bordello cd fun lovin criminals en nu ben ik blut dankzij de intro en ll. (y) |
150 euro :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een nieuwe tandenborstel..de oude begon op eigen initatief weg te kruipen. |
Salaris!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cuby + Blizzards, Deep Purple, Earth & Fire lp's allen voor 1 euro per stuk
Miles Davis - Blackbird cd David Bowie - Ziggy Stardust cd Ouwe boeken Een haarborstel en een gratis Volkskrant |
Citaat:
|
hoi carn ik heb zojuist een smikkelsmullen yoghurt vruchten smoothie voor mezelf geblenderd.
|
Een zwart-blauw (of zwart-paars, kleurenblind dus geen idee) gestreepte trui van natuurlijk de H&M
|
Citaat:
ik ga zo eens in de brievenbus kijken of mijn nieuwe plugje er is. |
Citaat:
|
Een stagecontract, yeuh.
|
elle
peuken brownies |
een spijkerbroek, natuurlijk van de H&M :o
en een inboedelverzekering |
Het laatste wat ik heb gekocht is 2 Heineken in de bios gister.
Hoe durven ze het eigenlijk te verkopen, maarja je hebt geen keus he.. Oja en de busreis heen en terug natuurlijk. Daarvoor Lowlands ticket en het nodige bier op Lowlands. Wat ik moet gaan kopen: een nieuwe fiets want die is WEER gejat. Een nieuwe auto, en een nieuwe tent, luchtbed en rugzak om dat in de te doen. Tent en luchtbed heb ik op Lowlands achter gelaten (als as en rook wel te verstaan). |
ik snap dat nog steeds niet, waarom zou je dat doen? :nono:
|
Citaat:
nieuw: sigaretten kadootjes voor jarig zusje wijn |
Hee Carn, ja dat gaat prima hoor! Ik moest alleen wel 610,27 euro in totaal overmaken dus nu kan ik niks meer kopen en dus ook niet in je topic posten. :'(
|
- 300 gram pralines
- kaartjes voor Osdorp Posse - 2 gave lampen - geschilderd huis - schoongemaakt huis |
POLYMORPHIK PIECE II/III, Vinyl
Night On Earth 2, Vinyl Expresso. Een vast weekendcontract bij TPG/TNT of hoe het tegenwoordig ook mag heten. Gratis second-hand kleding (y) Een stageplek (y) Verkoudheid (n) |
Zwarte diadeem.
|
gekafte boeken
|
Mikkel, ik heb een kater. En een kaartje voor Sick Of It All hedenavond. Dat dan weer wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |