![]() |
Wat ga je stemmen in November II
En omdat de TS bij zoveel dingen moet beginnen, nogmaals: VVD. :)
|
He, je was me voor ;)
Voor mij waarschijnlijk PvdA (of misschien GL of SP) |
Je had er best een poll bij kunnen maken :P
ik ga nog steeds voor christenunie |
Citaat:
En leeg die inbox van je nu eens! :D |
Citaat:
enneh, hij's leeg :bloos: |
In november weet ik dat pas. Weet alleen nu dat het sowieso een partij wordt die niet de mijne is. Zoals altijd wel.
|
zowieso iets aan de rechterkant, wellicht de VVD,maar mocht er een mooi alternatief ,stabiel iets opgezet worden nog voor die tijd, dat enig draagvlak krijgt, dan kunnen die op mijn steun rekenen.
|
Cu
|
Ik stem niet. Ik ben met geen van de partijen voor 100% eens.
|
Ik ben het ook niet voor 100% eens met een bestaande partij, zelfs niet voor 50%. Maar de ene partije springt er iets positiever uit dan de ander, zodoende zal ik hoogstwaarschijnlijk op de SP stemmen.
|
Ik kijk tegen de tijd dat er verkiezingen zijn wel hoe D'66 in de peilingen staat, als dat nog iets voorstelt dan stem ik (met tegenzin) D'66, zo niet (met nog grotere tegenzin) GroenLinks.
|
Citaat:
|
Ik weet het.
|
Ik mag niet stemmen. :p
Jeweettoggggg buitenlanders :D |
Citaat:
|
Ik ben pas 16, maar als ik zou mogen stemmen, stem ik op d66.
|
GL, denk ik, maar voor het zover is, ga ik partijen nog even vergelijken.
|
|
Citaat:
|
TS deel 1 zegt:Ik blijf bij mijn standpunt
|
Citaat:
Ontopic: Waarschijnlijk CDA of VVD...dat ligt er een beetje aan welke coalities er gevormd kunnen gaan worden; ben namelijk voorstander van een rechtsere coalitie zónder PvdA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de partij die kern energie ziet zitten, onderwijs en niets anders als de hoeksteen ziet en voor een mild vreemdelingen beleid is, waarschijnlijk stem ik dus niet :(
|
Wat is iedereen hier toch anders!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik neig naar onthouding van stem. Ik vind alle partijen stom.
|
CDA en dan op Balkenende of Donner, overigens hoop ik dat Henk Kamp ooit nog CDA-er wordt :o (y)
|
Ik ga voor de vrouw die het hoogst op de PvdA-lijst staat, wie dat ook moge zijn.
|
Cu :d
|
Citaat:
|
CU, Rouvoet geeft voor mij de doorslag.
|
VVD, al mag ik nog niet stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, de overheid geeft je een bijdrage - dat is niet hetzelfde als 'de overheid betaalt je studie'. En het is maar goed dat mensen een bijdrage krijgen, anders wordt vervolgonderwijs onbereikbaar voor veel mensen.
|
Citaat:
Het is relatief gezien echt goedkoop in Nederland. |
Jazeker, maar als de overheid je niets geeft (of leent, want het is een prestatiebeurs), wie geeft het je dan?
|
Citaat:
Het is een extra'tje, niks meer, niks minder. Het is ook niet anders bedoeld. |
Nou, ik zou niet kunnen studeren zonder studiebeurs. Want mijn ouders hebben het ook niet.
|
Maar ik blijf lekker liberalistisch. Ha!
|
Citaat:
Iedereen kan bijvoorbeeld aan MIT studeren - een deel krijg je vergoed, een deel leen je en je wordt verwacht elke week zoveel uur te werken en je hele zomervakantie op te offeren. En nadat je je lening hebt afbetaald wordt van je verwacht dat je zelf ook een flinke bom duiten in de kas stopt. |
Ik ben ook redelijk liberaal, dat is ook niet een rechts- of linksgebonden begrip. De overheid heb je niet voor alles nodig, zoals de SP (ieuw.) graag wil.
Daarom heb ik zo'n hekel aan partijen als de VVD, ze doen wel alsof ze er voor iedeeen zijn, maar in werkelijkheid ben je alleen goed genoeg als je al genoeg geld hebt - en iedereen die dat geld niet heeft mag doodvallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |