![]() |
Big Brother
Tot mijn spijt moet ik toegeven dat ik naar Big Brother kijk.
Wat vinden jullie van deze 1000e editie? Wat vinden jullie van de bewoners? Ik vind het eigenlijk vreselijk. Het is te afgezaagd, en ik snap ook niet dat ik het kijk. De bewoners... geen idee wat ik er van vind. Er zit alleen een persoon in... Marlies of zo? Die met die lange rode haren, slag in haar haar. Zij doet me echt ergens aan denken. Wie is zij? |
Het begin van de nieuwe serie is langs me heen gegaan en daar ben ik nog blij om ook :)
|
ik heb alleen het begin gekeken omdat ik te lui was om te zappen :o
maar is het die 2 mensen gelukt de rest te overtuigen dat ze een relatie hebben? of zijn ze er nog mee bezig? |
Doordat ik moest werken is mij alles ontgaan. Al wist ik wel dat het er was! Ben nog even naar de site gegaan, keek nog wat filmpjes van naakt douchen en gesprekjes en dacht!
Ralph wegwezen bij die " onzin" Ik ga het dit keer niet volgen. Ik volg al genoeg en ik kan er geen 7 dagen big brother bij hebben :cool: |
Citaat:
|
big brother all stars is wel leuk om naar te kijken ( aka de amerikaanse BB)
|
Dit soort programma's kijk ik altijd uit verveling.. als ik het kijk tenminste wat ik blijf er niet voor thuis. Heb al wel een stukje gezien en daarin deed Jantine (geloof ik), heel irritant door iedereen schatje te noemen..
|
heb alleen intro gekeken omdat dat nog leuk kan zijn. toen iedereen binnenwas, heb ik gezapt en verder ga ik het dus niet volgen :)
|
niemand kan mijn vraag beantwoorden?
|
Citaat:
En ik kijk elke BB, dus deze ook en die homo is TE grappig :p !! |
Citaat:
Wie is de homo? :o |
ik heb zo de pest aan dat kut programma.
1 was oké, 2 was overdreven, en vanaf 3 was het totaal kut |
Citaat:
|
yeah :D meesterlijk :P
kvolg t af en toe maarrrr over die vraag van hierboven ergens: nee het is ze niet gelukt, iedereen had t meteen door dus dat was btje jammer (maar niet zo gek aangezien ik met mn broer ng closer ben dan hun deden :P) :o |
ik heb 5 minuten gezien, toen ging er een stel wijven janken over tampons in de wc :| ik kijk dus geen BB meer de rest van dit jaar :)
|
Citaat:
En ik heb het nu 2x gezien en vind het best leuk. Grote kans dat ik vaker kijk als ik de tijd heb. Maar ik blijf hier absoluut niet voor thuis en zal het ook vaak genoeg vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd, iedereen dacht meteen aan de 2 stelletjes. |
Citaat:
|
Ik vind het opzich best grappig in elkaar gezet deze keer.. De eerste 2 die de dagboekkamer binnengaan krijgen eten, degene die erna gaat genomineerd.. Geen daglicht, dus ze hebben geen flauw idee hoe laat het is.. maar om 12 uur toch een gong zodat ze hun dag en nacht ritme niet helemaal omdraaien (anders kijkt er niemand online) Je kan toch ook depressief worden als je helemaal geen daglicht ziet? En de mensen die er zitten zijn opzich nog wel redelijk normaal, behalve die negerin.. die is echt suuper irritant en arrogant.. en dan gaat ze huilen dat niemand eerlijk tegen dr is enzo..
Talpa heeft het opzich wel slim gedaan dat je nu via msn heel makkelijk kan kijken naar die camera's.. dus dan zet je tijdens het msn'en even het geluid aan, en dan hebben ze soms wel leuke gesprekken.. Net zoals die ene zoon die 25 one night stands had gehad, en dat doodleuk ging vertellen.. kwam zn pa binnen.. viel iedereen stil :) |
Hahaha...Inderdaad..
Die Janine is echt heel irritant.. Sgggggggggggggggatje.. en dat 1000000x per minuut.. |
Citaat:
Ik kijk er niet naar ik keek 1 keer omdat er een oud kladgenootje van me in mee doet ik haar haar niet herkend als ik t niet wist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig dat die Janine de hele tijd praat dat andere over haar roddelen, maar ondertussen zelf ook lekker mee doet.. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Ik volg het eigenlijk alleen maar via Fok :o
|
Ik was eigenlijk al vergeten dat dit nog uitgezonden wordt ;)
|
ja dat was écht zooooo onverwacht... :rolleyes:
pffff beetje jammer... maar goed, de andere drie gunde ik het ook niet |
Ik heb het een tijdje gevolgd, maar het was supersaai.
|
Citaat:
Is ook erg saai, zeker dat er geen gedachtepolitie aanwezig is en het ontbreken van kamer 101. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |