![]() |
Wie gaat Ook? 7 Oktober?
Naar Hillsong!! :)
|
Nee!! :)
|
Citaat:
|
Ik zou wel heel graag willen maar ik kan helaas niet.
|
Ik wist gewoon dat het iets christelijks was, geen idee waarom:eek:. Maar goed, nee ik ga niet. Mn broertje wel.
|
Citaat:
|
geen idee wat het is. dus voorlopig ga ik niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hell no.
|
Citaat:
|
Is het GRISTELIJK?!
Ja, dan zeg ik mijn vakantie niet af hoor. |
haha
ik ga helemaal vooraanstaan net als bij united !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trouwens wel leuk dat hier een topic over is.... nu alleen hopen dat alle niet gelovige mensen t RESPECT kunnen opbrengen om dit topic niet te verzieken ( forumbaas hint hint ! |
Niets voor mij, maar veel plezier.
|
Citaat:
|
Jap, ik ga!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: meer info? christelijk zegt zo weinig behalve dat het bij mij het idee oproept dat ze daar alleen maar cola schenken. |
wies is dat?! Naja ik ga iig naar LL in Heineken music hall :)
|
de naam 'hillsong' brengt kelly family associaties bij me op. en gadverdamme bah bah bah van christelijke dingen krijg ik altijd zo'n verkrachtingsgevoel. geloven doe je maar in je eigen tijd.
|
Citaat:
En geilegristenwijven wil ik niet, tenzij ze verpest kunnen worden met een potje black metal! |
|
|
|
Citaat:
|
Kinders, doe eens niet zo lullig tegen onze christelijke medemens. :nono:
|
Ik vind het juist wel leuk! dat een christelijk concert wordt verhandeld op het forum. Het is weer eens wat anders dan al die rock ( waar overigens niets mis mee is or :D ) Maar het is wel leuk om het muziekforum zo breed mogelijk te maken.
Dus kom op! Niet zo flauw allemaal. Toon gewoon eens positief interesse in elkaar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiezo vind ik geloof en muziek achterlijk muziek is van iedereen en niet van een geloof (n) |
Citaat:
Ik ga in het geval van dit topic voor de lange tenen als veroorzaker. :D Mij maakt het verder niet uit wat een band is, zolang ze de gitaren en drums maar hard genoeg mishandelen. Nu leert de ervaring dat een christelijke band vaak een beetje de Josti-variant is van de stijl die ze vertegenwoordigen, dus is het niet vreemd dat mensen afwijzend reageren. ;) Je moet het maar een beetje zo zien: genoeg gristentuig dat roept dat house/hardcore/metal van de duivel komt, daar wordt niet tegen opgetreden. Dat mag, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat 'christelijke' muziekkanten voor jostiband uitgemaakt worden. :) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |