![]() |
hotel babylon
heeft gister iemand het gezien? en wat vonden jullie er van?
ik weet het nog niet echt, maar ik ga het nog wel een keertje kijken om er achter te komen. ben wel benieuwd wat er nu met die vrouw is enzo |
Ik vond het best leuk :) Ga volgende week weer kijken.
|
Ja, ik heb het gezien, het is wel leuk. Het is ook op België geweest en heb dus al een paar eps gezien. En weet dus wat er aan de hand is met Rebecca :rolleyes:
|
Ist wat?
|
Ja hoor, ik ben weer eens vergeten wat ik wilde zien (n)
|
ja!
lekker overdreven, en t hotelwereldje (y) |
Leek me niet zoveel aan, maar heb toch gekeken gister, en ik vond het nog best leuk ook :)
Ga het wel nog eens kijken (y) |
Ik vond deze aflevering ook best leuk :)
dat met die oude mevrouw was wel mooi en zielig zeg.. |
shit gemist.. mn moeder heeft hopelijk opgenomen :s
|
voor het eerst gezien.. en vond het best wel ok !!!
|
vet leuke ep !!
|
zijn er maar 8 afleveringen?
ik was net op imdb aan het kijken, en achter iedere acteur stond maar maximaal 8 afleveringen. |
Citaat:
|
Heeft iemand het dinsdag gezien? Er is iets mis gegaan met mijn video :(
Of iemand misschien een idee waar ik het alsnog kan zien? |
Ik heb dus nual een paar spoilers gelezen...
Voor diegenen die echt NIET willen weten wat er gaat gebeuren, moeten dit dan ook NIET lezen :D
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Ik vind het cool (Y).
Ga die spoilers ook echt niet lezen. |
Citaat:
|
Ik heb ook het laatste stukje gemist. Vanaf het moment dat Rebecca Charlie ontsloeg en hij haar uitlegde dat de gevangenis voor hem geen optie meer was om nog een x naartoe te gaan & dat hij zodoende tegenwoordig braaf is en blijft.
Hoe ging het verder vanaf daar? Het kan goed zijn dat er nog een ietsie-pietsie klein stukje nakwam daarna, maar wil het toch zeker weten :p En om nou een hele aflevering te gaan downloaden voor die laatste paar minuutjes... |
Ik ben dr btje aan verslaafd :) . Heb alles opgenomen enzo (y)
|
wat gebeurde er nadat die manager en die vrouw de badkamer binnenliepen en die persoon vastgebonden vond?
|
dat bleek een vrouw vd sjeik te zijn die de Johnsons (heetten ze zo?) hadden ontvoerd, mevrouw Johnson deed zich voor als de harem-mevrouw, want ze wilden de pistolen terugstelen omdat ze tot hen behoorden ofzo en niet tot de sjeik. Anna en Charlie dachten nog steeds dat mr. Johnson een enge psycho was en toen hij binnenkwam toen de harem-vrouw op de grond in zijn kamer lag waar ook Anna en Charlie waren sloeg Anna hem met een vaas op zn hoofd waardoor ie door het raam heenviel.
verder had ie niet zoveel, de sjeik kwam er niet achter omdat de harem-vrouw alcohol had gedronken wat hij niet mocht weten en uh nouja verder was dat het wel zo ongeveer. Alleen op 't end in de kelder kwam er weer een eng muziekje en toen bleek de schoonmaker ineens weg.. cliffhangerrrr? oja en charlie heeft aan zn collega's vertelt dat ie iets heeft met jacky. |
dus door haar was ie dood? :o :p
had ik toevallig opgenomen die ep, en toen maar gekeken, alleen toen ze net badkamer binnenliepen had ik de band gestopt. :p wel leuke serie :) |
ik heb het al een paar keer niet meer gezien..
|
neee hij was niet dood, alleen een hoofdwond.
ik vind t wel tof (y) |
Ik vind het jammer dat het van die op zichzelf staande afleveringen zijn, had liever wat meer verhaal had.
|
vond de ep van vorige week leuker
|
Citaat:
Hotel Babylon has now ended, but a second series has been commissioned due for transmission in 2007. er komt dus meer!! (y) |
het einde was niet opgenomen (n) Kan iemand me vertellen wat er gebeurde nadat die nerd (ik wist het!) het wapen kreeg in de lift en wat doet Rebecca uiteindelijk?
|
Rebecca kiest voor haar man. Die nerd schiet de bewaking neer, gaat de kamer binnen van die 'getuige' maar de concierge heeft het alarm af laten gaan. Charlie en die man zaten dus verstopt, die 'nerd' gaat naar buiten en zij vluchten weg. Vervolgens wordt Charlie in de rug geschoten, komt er een vuurgevecht tussen die nerd en die getuige. Charlie wordt daarna afgevoerd op een brancard naar een ambulance.
|
nou eigenlijk kiest ze niet echt voor haar man, maar het alarm gaat af en ze rent dus naar boven.
Ik had niet verwacht dat charlie neergeschoten zou worden:eek: waren die nerd en getuige nou ook alletwee dood, ja toch he? jammer dat het is afgelopen, ik vond het wel een leuke serie :) |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Phuh, vorig jaar allemaal al gezien op Canvas... :cool:
Tis echt een overdreven soap maar dat maat het er niet minder lek op. Kben nu zo'n 2 jaar weekendkamermeisje bij de plaatselijke Holiday Inn dus ik voel me wel echt een insider als ik het kijk. :p |
Volgen jullie dit nog?
|
Ja! Ik vind het leuk :)
|
jep ik volg het ook weer :)
gisteren was een leuke aflevering :D |
ik was gister aan t zappen..
zat ik opeens hotel babylon te kijk en op de bbc elke donderdag vanaf 22.00 uur |
Ja, zendt de BBC nou ook seizoen 2 uit of zijn ze al bij 3?
Ik kan me niet voorstellen dat NL maar enkele afleveringen achterloopt. Het zou onnatuurlijk zijn!! :eek: |
...niemand??? :confused: :(
|
Gisteren zond Net5 aflevering 11 uit, morgen zend BBC1 aflevering 16 uit. We liggen dus best dicht op elkaar.
|
ik volg het ook weer, fijne serie op een goed tijdstip verder toch niks:p en tis vermakelijk, de verhaallijnen maar ook de sfeer etc.
|
Gister was de laatste serie weer op BBC, jammer :(
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |