![]() |
hoe wordt je bekend?
Ik heb een vraagje, hoe kun je bekend worden met je band naast, veel optreden en talentenjachten...
|
leren spellen (Y)
|
vooral niet suggereren dat je uit bergen op zoom komt
|
:d
|
Het belangrijkste is de kunst van fellatio.
Daarna gaat alles eigenlijk vanzelf. |
laat die droom varen
|
Schijten op t podium, mensen in brand steken, minderjarige meisjes verkrachten. Dat soort dingen.
|
Citaat:
|
ga eerst eens leren spelen..de rest komt later
|
Citaat:
|
als we jou dat eens niet vertellen... vind ik een strak plan (y)
|
maak een myspace
|
of een cu2
|
Vooral niet te hard proberen om beroemd te worden.
|
Ten eerste is er weinig vraag naar bands, sneu maar waar. Zelfs als je goed bent is er niet veel meer plaats dan een paar keer per jaar optreden in een nationale poptempel. Als je echt tevreden bent met je sound en alles, demootje opnemen en dat a) verkopen voor €€ en b) laten horen aan iedereen die van jou een ster kan maken.
|
Zorg dat je dikke tieten hebt!
|
meet jezelf een heroineverslaving aan (Y)
|
Citaat:
|
Neuk je manager
|
Zelfmoord plegen.
|
eerst een fotoboek aanmaken, de rest komt vanzelf.
|
omfg wat een topic :D
|
topic v/h jaar
|
MySpace is een goed idee, en een demo uitbrengen ook. Goede nummers schrijven, een demo uitbrengen en proberen die aan zoveel mogelijk labels en magazines/webzines te sturen. En constant bezig zijn met contacten leggen binnen te muziekwereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bronstig laten bestijgen door Menno.
|
Alle restanten van Mayhem uitroeien.
|
Alle tips die hier genoemd zijn opvolgen, VOORAL die van die dikke tieten!
|
Citaat:
|
dit soort topics koester ik (Y)
|
:d
|
En mocht je het serieuzer aan willen pakken: in de pers komen (van lokale krantjes tot groter), radiointerviewtjes/akoustische sessies (veel kleine stations werken hieraan mee), probeer met je band wat anders te zijn dan al het andere, en vooral: SPELEN, SPELEN, en nog eens SPELEN, overal je gezicht laten zien!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag gister een clip op TV van een dikke bruine mevrouw. En die had echt tieten van ehm, avn heel groot. Ze was zelf dus ook wel dikkig. Maar toch was het een erg(!) aangenaam gezicht.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |