![]() |
1e jaars psychologieboeken Leiden te koop
Hi,
ik heb hier een berg mooie psychologieboeken + Yoho's (uitreksels) mét korting liggen voor de 1e jaars psychologiestudenten in Leiden ! Dit zijn dé boeken die je nodig hebt in je 1e jaar! Hier volgt een lijst met de boeken die ik hier voor jou heb liggen: - Psychology van Peter Gray - Introduction to Behavioral Research Methodes van Leary - Introduction to the Practice of Statistics van McCabe et al. - Basishandboek SPSS van de Vocht - Exploring Social Psychology van Baron et al. - How children develop van Siegler et al. - Dictionary of Psychology - Biological Psychology van Kalat - Introduction to Cognitive Psychology van Groome - Perspectives on Personality van Carver - Psychology and Work Today van Schultz et al. Hoop snel een mailtje te ontvangen, groetjes Lies |
>> Vraag & Aanbod
|
Biological Psychology van Kalat
is dat met het ISBN: 0534588166 ? En is het boek nog in goede staat ? En welk ISBN nummer heeft Psychology van Peter Gray? |
Hi!
ja Biological Psychology heeft idd dat ISBN-nummer en is nog in hele goede staat incl CD-rom. Afgelopen jaar iets te weinig gebruik van gemaakt, vandaar nog mooi... ISBN-nummer van Gray is: 07 167 5162 3 Nog een fijne dag! Groetjes, Lies |
Citaat:
Ik heb vanaf morgen introductie week, dus ik kan daarna pas weer reageren. maar ik ben wel geinteresseerd : ) |
Ik heb je een pm gestuurd :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |