![]() |
En nou voor de heren: moeten dames kaal, streepje, of ongeremd behaard zijn?
Nu hebben wij vrouwen het allemaal leuk lopen vertellen wat wij graag zien, maar nou mogen de heren eens hun mening over ons gaan vertellen...
|
Ze moeten nix, ik vind alles best. Maar kvind kaal net t mooiste denk ik.
|
Citaat:
|
He, wij vertellen hoe wij de mannen het liefst zien, dan mogen wij het andersom toch ook wel weten? All just to please you guys...
|
Citaat:
|
ja doe maar kaal
|
Citaat:
voor de mensen die alleen maar berichten zien van 10 dagen en jonger en die dan na 2 weken eens komen op dit forum is dit het enigste |
Citaat:
|
Een streepje vind ik t mooist...
Kaal is t fijnst :D |
Ik prefereer het alom bekende streepje. Helemaal kaal vind ik zo on-natuurlijk en mede daardoor eigenlijk niet mooi.
Grote bos haar, vind ik nou niet bepaald een opwindend gezicht, en bovendien erg onprettig bij de orale stimulering. Mzzls. |
Citaat:
Streepje vind ik ook het mooist :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
k denk met beffen he :o |
Maakt niet veel uit als het maar niet extreem veel is,
maar af en toe kaal of streepje is wel een leuke verassing :p |
Citaat:
|
Om te zien kaal.... om te beffen ook.
Om te vingeren een heel licht streepje.. een bos haar vind ik helemaal niks... |
kaal!!!
|
ik heb het meest een streepje, en met speciale gelegenheden kaal :)
|
strepske of kaol.... geen oerwoud, motte eerst de diere bescherming belle, ofdat ze die aapjes willen komen ophalen..
|
Streepje is idd mooier, kaal is ook maar zo kaal. En overigens, dat beetje haar in je mond hoort er toch ook wel een klein beetje bij vindt ik
|
ik vind streepjes niet zo geweldig, dan heb ik liever dat alles er nog gewoon zit en dat ik dan af en toe een haar uit mijn bek moet vissen, maar aan de andere kant ben ik al zo blij als ik een kut zie dat het me niet boeit dan. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is duidelijk een gevoels kwestie. Bij een streepje zit er nog een beetje haar, wat daar toch echt hoort. En helemaal kaal, dat moge duidelijk zijn. Vind ik toch echt on-natuurlijker. |
Nou had ik toch wel iets meer antwoorden verwacht als ''wat ze zelf wil''....:confused: Dat is tenminste wat ik zou zeggen denk ik :confused:
|
Mja, dat wilde ik ook zeggen. Laat ik het zo zeggen: het maakt me vrij weinig uit, als het maar netjes en verzorgd is (lekker vaag he :D)
|
Citaat:
[ontopic] mja boeit me echt vrij weinig als ze het zelf een beetje netjes wil houden heb ik daar natuurlijk geen bezwaren tegen maar ja als het echt een oerwoud is dan sja ach je kan 't er altijd met elkaar over hebben ;) |
Zolang het niet practisch een otter is daar beneden is het wel goed :]
|
ik vind plaatjes wel leuk ja of een streepje kaal snappie dus er tussen uit zolan het maar geen bos is. vind ik het ok
|
scheer er voor mij maar een kruisje in. ik ben zwaar gelovig! :D
|
wat hebben mannen toch met kaal?!! als ze dat zo leuk vinden gaan ze maar lekker een kleuter neuken!!! :rolleyes:
weten jullie wel hoe ontzettend STOM dat er uit ziet, en hoe dat gaat jeuken!!! en je moet het elke dag nog is scheren ook!!! |
Kaal ziet er smerig uit...
|
uhhh maakt me niet uit eigenlijk
moet toegeven dat ik kaal et mooist vind ennuh, et beste voelen zeg maar :o |
Citaat:
"ik heb een kruisje, want ik ben zwaar gelovig" ik zie mijn lul al krimpen... |
Citaat:
|
hoe het eruit ziet maakt me eigenlijk niks uit, behaard streepje of helemaal kaal.
Maar voor bij orale sex... vind ik het dus helemaal niet prettig wanneer ze behaard is. Sterker nog, sorry, maar ik vind het vies. En dan vind ik het ook niet meer prettig om haar te beffen. Kan er ook niks aan doen, Ieder zijn eigen smaak. Op dat gebied heb ik toch liever streepje of kaal. |
Tjonge, waar kan men zich druk over maken.... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk toch wel kaal, beetje standaard :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
streepje.
een grote bos haar is lelijk, en kaal ook omdat t zo onvolgroeid ( :confused: ) staat ossow. mja streepje is er tussenin en ook t mooist. |
kort of streepje, in ieder geval de onderkant wel kaal als t een beetje kan, al die haren tussen je tanden is irrri
|
alsof dit topic niet al 10 keer geweest is.... boeit het echt?
|
Citaat:
=XxXxX= lil_gangstah_girl |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |