![]() |
Ik niet?
Ik ben voor zover ik weet nog nooit echt verlieft geweest. Zie altijd iedereen om me heen samen enzo en dat wil ik nu ook wel is. Echt verlieft zijn. Maargoed kan er niet zo naar opzoek gaan lijkt me, zoeits komt toch vanzelf?
Je bent toch pas op iemand verlieft als je constant aan diegene denkt, ervan houd en er dichtbij wilt zijn ? FF voor de zekerheid vragen hoor :p Ik vind wel meisjes leuk of ik houd ervan, maar niet dat ik zoeits heb van ik ben echt verlieft. Weet iemand hoe dat zit? |
Verlieft ben ik ook nooit, maar misschien dat je verliefd zijn eens zou kunnen proberen :)
|
Citaat:
|
Volgens mij hebben wel meer jongens daar 'last' van, ik loop ook niet dagenlang rond op Cloud Nine als ik iemand echt leuk vind - wat niet geweldig vaak gebeurt.
|
Waarschijnlijk ben je gewoon het meisje dat het in je losmaakt gewoonweg nog niet tegen gekomen. Loop je vanzelf een keer tegen aan ;)
|
En dan geraak je niet gemakkelijk van het verliefd zijn meer af hoor.
|
Citaat:
|
Dat je nog nooit verliefd bent geweest, maakt niets uit. Ooit komt dat wel. Verder moet je je realiseren dat je échte verliefdheid niet zoekt, maar dat échte verliefdheid je overkomt. Het kan gewoon zijn dat je plots / uit het niets iemand tegen het lijf loopt die je vervolgens goed leert kennen, en wie weet wat daarna op volgt... het heeft ook voor een deel met gevoelens te maken. Als het gevoel niet sterker wordt naarmate je iemand leert kennen, dan blijft het meer bij "leuk vinden". Dat is niet erg, maar er komen ooit wel meiden waarbij je gevoelens zo sterk worden dat je ze vaker wil zien (en wanneer je ze sneller ziet gaat je hart sneller kloppen etc., de vlindertjes dus ;) ) en je ze erg mist als ze er niet zijn.
En oh ja, verliefd is met een d. :p |
Citaat:
wanneer vind je iemand leuk, ben je verliefd en hou je van iemand? want van iemand houden, daar gaat toch meestal verliefdheid aan vooraf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Houden van heeft ongeveer 79 betekenissen ;)
|
Hoe houd je van meisjes? Dat is nogal vaag gesteld hier.
En veder: heb geduld. |
Denk dat ik het inderdaad maar gewoon moet laten gebeuren en me er niet teveel mee bezig moet houden. Dat houden van bedoel ik gewoon meer van dat ik er goed mee over weg kan. Niet echt dat wat je moet hebben na verliefd zijn ofzo? Goed ik zie wel wat er op mn pad komt..
|
Citaat:
@Topicstarter Dat komt vanzelf wel :) En je merkt het ook wel als je verliefd bent! (Letterlijke kriebels in je buik, niet meer goed kunnen eten, alleen maar over diegene willen praten... ja, dan heb je het zwaar te pakken :o) |
Citaat:
Soms hunker ik toch echt wel naar een beetje liefde..zalig samen zijn met iemand, iemand hebben waar je alles aan kan vertellen.. Maarja, dat zal wel komen zeker :) |
Nah zoek mekaar es op ;)
en verder overkomt het je vanzelf wel, kan ook best met een flink fout iemand zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |