![]() |
Placebo 1 december in Ahoy
Jaaaaaa Placebo speelt op vrijdag 1 dec. in Ahoy.
De voorverkoop van dit concert gaat op vrijdag 25 augustus 2006 00:00 van start. |
ahoy is me te groot (n)
|
duurheid? :p
|
Ahoy :(
Nee, dan ga ik toch maar niet. |
Yea duidelijk dat ik wel ga. Ik heb ze op Lowlands gezien en ik wil duidelijk nog wel een keer. Wat gaat het kosten idd?
|
37,50
|
Te duur.
|
Damn, duur.
Ben wel rond die tijd jarig natuurlijk... (y) Anders hou ik het gewoon bij het LL-concert. |
Hihi dit staat op http://www.placeboworld.co.uk/tour/index.html :
DECEMBER 01.12.06 Ahoy Halle, Rotterdam France |
Vielen me tegen op lowlands, zoiezo een monotone band dankzij Brian Molko
|
te duur eigenlijk, wat is het voorprogramma ?
|
er staat alleen Placebo + support.
Ik heb de kaartjes :) |
Citaat:
|
ticketmaster.nl misschien?
Te duur, maar live doen ze het best behoorlijk. Wie weet maar eens perskaarten regelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uppert.
volgende week vrijdag. :) gaan er nou veel mensen? |
Zou leuk zijn als Chris Cunningham de visuals komt verzorgen.
|
En wie gaan er naar de afterparty??
|
ik niet
|
Jammer, why not?
|
als ik daar heenga kom ik niet meer thuis ;) ik woon in amsterdam.
oh btw, mensen die er heen gaan vanaf r'dam centraal: hoe kom je bij de Ahoy pcies? :o |
Citaat:
|
ik las met naamzoeken: playboy:s
|
Citaat:
EDIT: oh wacht de erasmuslijn, klopt he? |
Citaat:
vanaf centraal kan je alleen maar deze lijn nemen dus dat moet geen probleem zijn. |
|
Setlist :)
01. Infra-Red 02. Meds 03. Because I Want You 04. Drag 05. Space Monkey 06. Soulmates 07. I Know 08. Song To Say Goodbye 09. Follow The Cops Back Home 10. Every You Every Me 11. Special Needs 12. One Of A Kind 13. Without You I Am Nothing 14. Bionic 15. Blind 16. Special K 17. The Bitter End 18. Running Up That Hill 19. Taste In Man 20. 20 Years Ik vond het een heel goed optreden. (y) :) Mooie show, goed geluid, goed publiek. Tshirtje gescoord en poster. (alleen dat lange wachten voor je jas is echt minder) |
Ik vond het ook heel vet.
Die lampen en schermen waren waanzinnig en ik had een grote galmbak verwacht, maar het geluid was goed. Alleen de garderobe was minder idd.. Wat waren die t-shirts belachelijk duur |
Ik heb 3 uur van te voren nog met een of andere dude gebeld die zijn kaartje op marktplaats had staan, dus voor 15 euro nog naar concert gekunt (heel dorky in mijn eentje ;) ) Maar ik vond het ook wel een tof concert. Niet onwijs bijzonder ofzo, maar gewoon goed. De videoschermen waren gaaf! Alleen publiek vond ik beetje lauwtjes! En ik had speciaal dun jasje aangedaan en die om mijn middel geknoopt zodat ik niet in die ellenlange rij voor de garderobe hoefde te gaan staan :eek:
Maar placebo is gewoon goed live! |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol.
|
Citaat:
Ik ben een streepje vergeten!!! Oh neeeee waar gaat het heen met de wereld. |
Citaat:
|
Offtopic: het is t-shirts, vandaar