![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
|
ja phoe je ging flink te keer ;)
|
Ik heb aandacht nodig :o.
|
ik voel me behoorlijk klote :(
|
woeh! Hij komt vandaag thuis! Ik hoop dat we het gewoon leuk gaan hebben samen, daar heb ik echt wel weer zin in :)
(maar meneer was wel dom: hij zei dat ie om half 11 aankomt en t is half 12 :nono: :D) |
We gaan zaterdag samen naar de Efteling :)
|
Ik wilde deze openen. :( :p
Goed. (y) |
Woehoe, vanavond na werken komt hij weer en dan samen in slaap vallen om vervolgens morgenochtend samen een lang weekend weg te gaan met zijn nieuwe auto (y).
Echt zo gigantisch veel zin in! We hebben een superleuk hotelletje geboekt :). |
Wat is er zo leuk aan een nieuwe topic te openen? :D (n)
Niet teveel offline gaan, dan raakt ie zo snel vol. :mad: Ik vind het namelijk nog altijd leuk om te lezen, maar dat gezeur mag wel weg. :p OT: Het gaat goed, langzaam gaat alles goed komen. Of ja, het begint er op te lijken. :) Ik wil niet weer op mijn bek gaan, daarom doe ik het maar rustig aan, ik wil niks overhaasten. Ik heb trouwens ook de beste goeie vrienden. (y) |
Ik ben nu gewoon vrolijk. Dat had ik niet verwacht, ik had een eindeloze rouwperiode verwacht. Eindelijk is dat wazige gevoel een beetje weg:) Dus dit was iets goeds.
|
Ik dacht altijd dat als je met een 1 vriendin uit was (dus met zn 2en) en je vriend is er ook dat je dan niet echt bij je vriend kon staan omdat dan je vriendin alleen stond. Dus toen dat tijdje geleden zo was heb ik heel weinig bij mn vriend gestaan voor mn vriendin, en als mn vriend dan even naar me toen kwam ging mn vriendin beetje er tussen staan, aan me trekken enzo. Toen heb ik echt ónwijze ruzie met mn vriend gekregen omdat hij haar irritant vond (wat ze ook wel was) en hij mij niet kon begrijpen dat ik haar niet even alleen kon laten. Daar heb ik nu echt spijt van, want gister ging dezelfde vriendin ook regelmatig naar haar vriend en liet mij alleen.
Ik heb echt spijt van die ruzie, want mn vriend had eigenlijk gewoon gelijk, maar ik bleef het maar opnemen voor mn vriendin. Maargoed, ik zie hem vanavond gelukkig weer :) |
Gisteren eerste stagedag gehad, was heel erg vermoeiend. Maar volgens mij komt dit wel in de buurt van wat ik wil. :)
Verder heb ik zin in vrijdagavond, al hoop ik alleen dat ik dan nog een beetje leef. :o En zondag naar het strand. Lekker uitwaaien en een beetje tegen hem aanzeuren. Ben ik aantoe! |
goooed:)
geef zoveel om hem:) |
Tsja, mn ex is een sukkel :)
|
Hm heb m net gesproken en ik merk dat ik me laatste tijd wel sneller aan hem erger. Daarom doe ik ook wat minder lief tegen hem. Ik weet alleen niet of het komt doordat ik hem minder leuk vind, of door de vervelende gebeurtenissen van de laatste tijd..
Hm. Nouja vanavond wordt vast wel leuk. |
ja ik ben verliefd!
|
het wordt een beetje té normaal, ofzo. ik hou van hem, maar weet soms echt niet wat ik precies wil..
|
Geweldig! Wel jammer dat die stomme school weer begonnen is, was zo leuk om 24/7 bij elkaar te zijn. :(
|
op relationeel gebied gaat het niet zo best... ik ben al een 2 maanden bezig mijn ex te vergeten en het wil nog opschieten. Maar goed...
ik hoop dat het snel goedkomt!!! IK WIL VRIENDJE! :) |
Goed! Hij besloot vanacht bij me te blijven toen ik het eventjes niet meer zag zitten, en bang was om alleen thuis te zijn door de omstandigheden daar. Samen in slaap gevallen, en dat voelde fijn net als van de week. Ja, ik ben gek op hem... En ik hoop dat we die stomme tijd van de afgelopen paar weken en/of maanden nu eindelijk een beetje achter ons kunnen laten. :bloos:
Al wilde ik dit eigenlijk al veel eerder, maar soms is dat niet met woorden duidelijk te maken helaas. </3 Mis jou... |
Hij kan me zo lief troosten als ik zit te huilen om niks. Vandaag gaat 't weer goed.
|
Hahaha, de reactie van Trimm op Orpheo. (y)
|
Hij is veel te lief voor me en ik doe veel te stom tegen hem. (n)
|
Gister bleef hij bij mij slapen.
We hebben beide een vervelende tijd achter de rug thuis, die vergelijkbaar is. Alleen is het bij hem kut afgesloten en zit ik er nog midden in maar gaat het wel de goede kant op. vage beschrijving I know... Maar daar hebben we gister dus echt uren over gesproken, daarna ook nog over leuke dingen, en toen was het opeens half 7 :o We hadden beide echt zo'n vlaag van liefde over ons heen, zo moet het zijn. <3 |
(y)
|
:) :) :)
|
Geen 24 uur meer *dans*
|
Hmm het enige wat momenteel verandert zijn mijn gedachten over de situatie (gemiddeld elke twee dagen), niet de situatie zelf.
Dus waarom ik er überhaupt nog gedachten aan verspil.. :o Moeilijk om mee op te houden. |
ik mis m al veel te lang..zie m nu nog een week niet ofzo.:boos:
|
Gisteravond sliep ik al en kwam hij naar boven. Toen zei hij ja ik kom er maar bij liggen want ik misde je...
Dat vond ik zoooo lief :) |
Citaat:
En verder is mijn relationele gebied non-existent. Ik wil morgenavond toch echt een dronken engelsman aan de haak slaan hoor. :mad: |
Yeeej weekend :) Weer alle tijd voor mijn vriendje, helaas is hij soort van ziek en kunnen we dus niet echt leuke dingen doen *pout*
|
damn, ik moet weer eens een goeie chocotaart in elkaar draaien :o ik heb al 2 jaar lang niet meer in de keuken gestaan :|
|
Citaat:
Verder... tsja. Het gaat. Ik ken mijn klas totaal niet, al mijn oude klasgenoten zijn wél overgegaan en ik mis de hechtheid, het close zijn met mensen. Maar ja. Het komt allemaal wel goed (y). |
Heb hem opgehaald na het werk zodat we in de auto eindelijk weer eens lekker konden praten. En een gesprek met hem was wel nodig ook, want jeetje, wat was ik chagarijnig na mijn werk. Gelukkig kan ik dan gewoon mijn verhaal kwijt en begrijpt hij me ook helemaal, waardoor ik me dan een stuk beter voel. (y)
Nu nog even maandag vrijhouden allebei, dan gaan we er weer lekker een dag tussenuit * hoopt * |
Ziek en zwak zijn bij hem is lekker :D
Ik begin het zalig te vinden om te horen dat ie me echt nooit kwijt wil en dat ie me diep aankijkt en zegt dat ie kinderen van me wil :bloos: :o :bloos: |
*is wel een beetje verliefd geloof ik :bloos:*
nu zij nog :o |
waw, uiteindelijk na een half jaar hem te kennen leer ik hem wat beter kennen, maar op zijn msn-profiel staat dat ie een relatie heeft, ik vraag me af?
en dan die andere kerel, die bezet is, maar het zelf soms lijkt te vergeten, was hij maar niet bezet, dan zou het plezierig worden tussen ons, niets serieus, maar wel fijn... |
Hahaha ik ben zo verward en doe allemaal gekke dingen
|
We gaan zo lekker een weekendje naar Oostende. Afgezien van mijn oorontsteking en het weer gaan we het vast wel leuk hebben!
|
Citaat:
Soezen, hier nog een oorontsteking. Heel erg fijn (n). *telt af* Nog 8 uur :). |
hier gaat het niet zo goed, ik heb een muziek obsessie en volgens mij kan ik echt niemand vinden die daar mee om kan gaan
mijn ex vroeg zelfs dingen als "van wie houd je meer, mij of je gitaar?" maar ik ga echt niet kappen met muziek maken voor een relatie! |
Is nog altijd beter dan een fantasie :rolleyes:. Mijn ex vond zijn larp-character (in een fantasiewereld) belangrijker dan zijn vriendin :D. Hij vond de verzonnen sex belangrijker dan dat hij mij niet zou kwetsen.
Overigens is stoppen met muziek wel veel gevraagd, maar ik kan me voorstellen dat ze misschien wat meer aandacht zouden willen. En een vriendin die zelf met muziek bezig is? |
Ik voel me als Hero in dat afschuwelijk lied van hem. Alhoewel, je kunt het nog best lekker meebleren. (y)
|
Goh, ik maar denken dat ik niet kon flirten, maar blijkbaar gaat me dat nog best gemakkelijk af :o
Eurekaweek was errug leuk, gezellige groep, elke avond op stap geweest. Leuke mensen leren kennen, 't was gewoon echt leuk! Ben nu wel goed gaar, maar ach... Dat overleef ik ook wel weer. |
Vandaag komt 'ie weer thuis! :D *vreugdedansje*
|
Liefde is raar. :p Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. :bloos:
En nu kan ik na het weekend hier pas weer lezen, dus dan zullen er wel weer 4 pagina's vol gespamd zijn? :p Citaat:
Ik denk niet dat veel mensen graag tweede keus willen zijn, hoe erg ze de ander ook iets gunnen. :) |
Citaat:
AAAHHHHHHHH *trekt haren uit hoofd* daar krijg je spontaan gordelroos van. iwa, zo zat t toch? :D in ieder geval wel bij mij! |
Citaat:
Mijn biologische klok begint stilletjes aan weer op gang te komen :( |
Ik merk nu dat het misschien beter is om hem niet (zo veel) te spreken :).
Maar ook saaier en leger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |