![]() |
Ericson T68i iemand ervaring?
wil wel weten wat jullie van deze foon vinde want ben van plan te kopen
|
Citaat:
wens je veel suc6 btw T68i is goede telefoon, slechte standby stand in de praktijk, lcd vreet stroom enne ... T68i (sony-ericsson) en T68 (ericsson) zijn precies hetzelfde, alleen kan je met de T68i fotoboek bijhouden enzo, dus puur software, voor de rest precies hetzelfde, maar jah, scheelt maar 30, dusse ga dan ook maar voor de T68i |
Citaat:
weet trouwens nog niet of 'k hem ga kopen hoor ligt er aan (moet 't ding nog 'ns uitproberen) |
Citaat:
Nou, voor dat geld kan ik wel wat anders leuks vinden enne ..... zonder abb. kan je ook geen gebruik maken van fotoverzenden & Gprs !! Dus, wat is er dan nog speciaal aan, bluetooth (nog niet echt ingeburgerd) en kleurenlcd (dan maar niet) |
Citaat:
toch maar abb-je nemen dan he |
Citaat:
|
wat ik me nou afvroeg
als je nou geen abb neemt maar je wil toch zo'n fotoalbum maken hoe krijg je dan die foto's op die gsm? |
Citaat:
:D (wordt steeds duurder) |
Citaat:
Ik zou wel eens willen weten wat jullie van deze telefoon vinden. Ik ben namelijk van plan om deze telefoon te gaan kopen. Ofzo, iig, dan leest het wat prettiger ;) |
Citaat:
|
Tip: Neem een nokia 6510......
|
Heb zelf ook de T68i is echt een super goed toestel!
Mooi schermpje,lang standy, foto's kun je doorlinken via je pc. Screensavers etc.. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee een data kabel moet je zelf kopen of je kunt een infrarood adapter kopen en koppelen aan je pc.
:D |
niet ervaring met die telefoon op zνch, maar mijn ervaring met ericsson telefoons is (y), echt super!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |