![]() |
The Unholy Alliance pt. 2
Vr, 20 oktober 2006
19.00 uur Brabanthallen 's-Hertogenbosch Rang 1 (Excl. Servicekosten) € 44 Toen The Unholy Alliance voor de eerste maal Nederland aandeed in oktober 2004, was Rotterdam het werkterrein van de discipelen van de duivel. Deze keer moet Den Bosch het ontgelden. Want met deel twee van deze godslasterlijke tournee wordt opnieuw hel en verdoemenis gepredikt. En net als bij het debuut van The Unholy Alliance is de hoofdrol weggelegd voor Slayer. Controversieel, verguisd, maar nog lang niet uitgespeeld: Slayer beschikt over een indrukwekkende lijst van verdiensten waar andere bands alleen maar van kunnen dromen. Bovenaan prijkt het album Reign in Blood uit 1986 dat de geschiedenisboeken is ingegaan als beste speed metal album ever. Overige bands die deze keer alles wat heilig is omver trappen zijn In Flames (Se), Children of Bodom (Fi) en Thine Eyes Bleed (Ca). Duivelaanbidders en satandevoten, maak u op voor deze muzikale hellevuur! Artiesten Children of Bodom, In Flames, Slayer, Thine Eyes Bleed wie gaat? ik twijfel nog, maar lijkt me wel geinig avondje raggen :) |
Veel te duur voor een oninteressante line-up.
|
aanwezig voor slayer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wordt me een beetje te duur, ondanks dat ik CoB en In Flames wel zou willen zien :o
|
De commerciële kant van metal, zie dit soort shit liever op een festival.
|
Citaat:
|
Citaat:
mja de reden dat ik nog twijfel is de prijs ook(N) slayer op graspop al gezien en in flames inmiddels al 3 keer... maja ik zie wel(Y) |
aanwezig voor slayer!
|
Citaat:
|
Slayuuuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(contaminatie?) |
denk t niet.
|
ik ga 't niet redden qua euri (N) :(
|
Op de eerste dag gelijk kaartjes gehaald.<3
|
|
aanwezig voor if & cob (y)
|
ik komz eker weten menschen!
|
misschien toch niet aanwezig voor slayer ivm financieele zaken (n)
|
Te ver weg (n)
|
:d
|
Ik werk bij Brabanthallen.
Wooo. |
toch is 44 ziek... voor tattoo the planet toen met slayer hoeveel heb ik toen betaald?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga, gratis en voor niks (y)
|
Citaat:
|
Stoer hoor!!
|
haha!
|
Jaloers knaep!?
|
waarom zou je in godsnaam voor children of bodom naar deze show gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aanwezig.
|
sooo was dat even super super vet
whiplash \m/ |
Citaat:
ik mag dan toch hopen dat Slayer dat gecoverd heeft? |
Citaat:
|
Godverdomme wat was slayer vet :mad:
CoB was wel aardig en In Flames vond ik andermaal kut |
Tsja, Slayer.. Het was wel weer een goed optreden, maar ik vind een set van 60 minuten toch wel erg kort voor een headliner van dit formaat.
Setlist: South Of Heaven War Ensemble Die By The Sword Cult Disciple Eyes Of The Insane Mandatory Suicide Seasons In The Abyss Hell Awaits Dead Skin Mask Raining Blood ----------------------- Postmortem Angel Of Death |
mee eens
de rest heb ik gemist op in flames na, maar dat was niet bijster interessant |
"This guy is celebrating his 15th birthday today, en he has got a very small penis" :')
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |