![]() |
Geen relatie. Wel seks?!
Als je nou geen relatie hebt ( het is net uit, je hebt er even geen behoefte aan, of het doet zich gewoon niet voor) dan lijkt me dat je na een tijdje toch wel weer errug zin krijgt in seks.
Wat doen jullie dan? Het gemis doorstaan? One night-stands? Zo snel mogelijk een nieuw vriend(innet)je scoren? Of mis je de seks helemaal niet zo als je vrijgezel bent? |
Is voor ieder anders. In mijn geval ga je dan gewoon op stap en van het een komt het ander...
|
als je daar behoefte aan hebt,
zou ik eerder een vast seksmaatje zoeken, dan one night stands eigenlijk vind ik seks zonder relatie sowieso niks ;) maar dat is voor iedereen anders zie niet zitten met een vreemde in bed te leggen, moet er niet aan denken :| |
Als een echte diehard het handwerkhandboek weer eens tevoorschijn vissen ;)
|
Op vakantie gaan naar salou of lloret :evil: als je zo nodig seks wilt. Maar voor mij is dat niet zo nodig heb liever een nieuwe vaste relatie
|
Een jongen vinden die je heel erg leuk vindt en waar je vervolgens seks mee gaat hebben. Wel van tevoren aangeven dat je geen relatie wilt. :o Wat waarschijnlijk na een paar keer te gecompliceerd wordt waardoor je naar de volgende moet zoeken.
|
Je ex gewoon drie keer per week neuken
|
Ik heb na mijn eerste 'relatie' (nogal groot woord :P) wel even een tijdje gevoosd met iemand die ik kende. Soort van wederdienst :P Maar 't was geen enorm succes.
Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten op de eerst volgende man in mijn leven :P |
Oja. The most unlikely couple op het forum... :D
|
Citaat:
|
Dan zie ik wel wat ik tegen kom. Genoeg te krijgen, of ik wil is een ander verhaal. Wie weet! ;)
|
Gewoon zonder gaan.
|
Ehhh niet te vaak scharrelen met dezelfde persoon want dat levert altijd problemen op maar gewoon rondkijken en als je wat leuks tegenkomt kun je altijd nog beslissen wat je ermee doet!
|
Ik mis het zeker maar ik doe er niet veel aan. Liever wachten tot je iemand tegenkomt die je wel ziet zitten om eens een keertje seks mee te hebben (en daarin ben ik kieskeurig) dan de eerste de beste bink van de dansvloer te pikken en mee naar huis te sleuren. En als ik een nieuwe relatie krijg, dan haal ik de 'verloren tijd' wel gauw in :D
|
Ik ga nu niet direct na dat mijn relatie zou over zijn het eerste meisje dat ik een beetje zie zitten direct mee in de koffer duiken.
Ik wacht wel tot ik de volgende tegenkom dan. |
Je ex bellen.
:o |
Na het verbreken van mijn eerste relatie had ik er eigenlijk helemaal geen behoefte aan. Ik was toen wel tevreden met wat gescharrel wat alleen uit zoenen bestond.
Na latere, wat kortere relaties miste ik het wel en heb ik weleens sex gehad met exen. Maar one night stands eigelijk nooit. En anders is er idd altijd nog handwerk. |
Als ik nog een keer single raak dan ga ik eerst een jaar lang rondsletten voordat ik me bind :).
|
Rondsletten helpt toch niet tegen liefdesverdriet. En als dat over is, kom je zomaar opeens weer een hele leuke knul tegen waar het wat mee wordt.
|
Ik hoef geen leuke knul tegen te komen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik geen relatie heb, heb ik ook geen behoefte aan "rondsletten", laat staan dat ik er seks mee wil. Dus met dat probleem zit ik niet. :)
|
Ik wil wel een vent alleen maar voor de seks maar blijkbaar willen venten mij niet en ik snap dat niet want ik heb toch best lekkere tieten :confused:
|
Citaat:
conflict conflict |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(niet sarcastisch btw :p) |
Ex, sekspartner, one night-stand, desnoods neem je een huisdier.
|
Citaat:
|
Hoe meer seks hoe beter :)
|
Ik heb er nog geen ervaring mee eerlijk gezegd. Sinds mijn eerste relatie en dus ook de eerste seksuele ervaringen, heb ik 3 weken droog gestaan totdat ik in mijn huidige relatie terecht kwam, dus ik heb nooit echt seks hoeven missen.
Maar ik weet wel dat ik niet lang zonder zou willen, dus als ik vrijgezel zou zijn, zou ik wel op zoek gaan naar seks buiten een relatie. Ik denk in het begin door hier en daar wat rond te scharrelen en uiteindelijk bij een vaste sekspartner uit te komen en dus een seksrelatie op te bouwen totdat ik weer in een volledige relatie zou stappen. |
Beter seks zonder een relatie dan een relatie zonder seks...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan je dat dubbel opvatten?
Ontopic: Ik bak taarten |
Citaat:
Huisdier kopen. |
Hij bedoelde toch dat hij het een huisdier neemt, om het vervolgens te neuken. Als in 'of je neemt een sexvriendin'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
s+ex=sex :D
na een tijdje kun je ook overstappen op gewoon casual vriendjes, dus geen one-night stands, maar mannen die wel leuk genoeg zijn om mee te daten en naar bed te gaan, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben, en aan je vrienden voor te stellen :evil: |
Citaat:
|
Ik heb nooit relaties, maar wel seks.
|
Je kan ook gewoon met je ex neuken. Waarschijnlijk heeft die dat gevoel ook. Komt mooi uit :)
En anders doe je gewoon waar je zin in hebt. Als jij het leuk vindt om met 3 jongens per week te neuken, ga je gang. Heb jij wel moeite met de eventuele naam die je dan krijgt, dan koop je een dildo maat enorm. |
Ex neuken is geen goed idee. Je kunt beter even een bepaalde dichter bellen (Y)
|
Citaat:
|
ik neuk meer als vrijgezel dan in een relatie
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |