![]() |
ongesteld?
sinds vandaag verlies ik weer bloed, terwijl ik amper 2 weken geleden ongesteld ben geweest. het is wel zo dat ik toen niet zo gek veel bloed verloren ben. kent iemand dit, komt het vaker voor, enz. ik vind het een beetje eng. :( ik gebruik de pil niet.
|
Als je geen onbeschermde seks hebt gehad zou ik me niet zoveel zorgen maken. Dit kan weleens gebeuren. Komt het vaker voor dan zou ik even naar de huisarts gaan. Succes:)
|
als je nog niet zo lang ongesteld bent dan is het gewoon heel normaal..
je lichaam is dat regelmaat nog aant verkrijgen en dus kan het soms vaker in de maand voorkomen of soms zelfs een paar weken overslaan.. |
'k heb geen seks gehad.
ben al een jaar of 5 ongesteld, en sinds een halfjaar (ofzow) regelmatig (dacht ik dus) |
Hey mini89
Ik heb dit ook een keer gehad, maar bij mij had het toen te maken dat ik een medicijn gebruikte die mijn hormoonspiegel helemaal door de war schudde. Is verder niks om je zorgen over te maken, ik ging zelfs later melk produceren,maar jah hormonen kunnen raar doen. ALs je je zorgen blijft maken kan je natuurlijk altijd naar de dokter gaan ofzo, die vinden dat soort vragen echt niet raar. Succes Phoebe |
Ik heb ook zoiets. Ik ben ook al een jaar of vijf ongesteld, en volgens mij minstens een jaar regelmatig. Eerst werd ik na vier weken na de laatste dag van mijn menstruatie weer ongesteld, sinds een tijdje is dit na twee weken. Eerst was mijn menstruatie ook altijd heel erg, nu is het (gelukkig) een stuk minder.
Kan je cyclus niet gewoon veranderen, ookal ben je wel al lang en regelmatig ongesteld? |
Is het veel bloed?
Ik heb het vermoeden dat als het licht bloedverlies is het is omdat je de eisprong hebt. |
De eerste jaren van je ongesteldheid doe je dat nog zonder ovulatie, dat klopt. Bij mij heeft dat ook 5 jaar geduurd.
Gefeliciteerd, je bent een groot meisje geworden! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |